آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۵۱

پیگرینی: استرلینگ این فصل بیشتر از فصل گذشته گل خواهد زد

سرمربی شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد مهاجم انگلیسی تیمش که در مصاف با بورنموث خوش درخشید، تمجید و آینده موفقی را برای او پیش‌بینی کرد.
۱۱:۰۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-در پیروزی قاطع شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی برابر بورنموث که در آن آبی‌پوشان شهر منچستر با نتیجه 5 بر یک میهمان خود را شکست دادند، رحیم استرلینگ هت‌تریک کرد تا تمام توجهات معطوف او شود. بال پیشین لیورپول در شرایطی تحسین همگان را برانگیخت که کم تعداد بودن گل‌هایش در این فصل انتقادات بسیاری را برایش به همراه داشته بود. او اما شنبه شب با ثبت اولین هت‌تریک دوران حرفه‌ای بازیگری‌اش به بسیاری از آنهایی که او را در حد قرارداد 49 میلیون پوندی‌اش نمی‌دانستند، پاسخی قاطع داد. با این هت‌تریک، استرلینگ تعداد گل‌هایش در 10 بازی این فصل خود برای من‌سیتی را به عدد پنج رساند. این در حالی است که او فصل گذشته مجموعاً 11 گل برای لیورپول به ثمر رساند.

درخشش استرلینگ برای صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر، مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی را به تمجید از این بازیکن انگلیسی واداشت، هرچند او معتقد بود که بازیکن ملی‌پوش تیمش هنوز باید پیشرفت کند. پیگرینی در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: رحیم باید پیشرفت کند. او الان هم دارد این کار را انجام می‌دهد و من مطمئنم که گل‌هایش در این فصل بیشتر از گل‌هایی خواهد بود که فصل گذشته برای لیورپول زد.

پیگرینی در فاصله 13 دقیقه مانده به پایان بازی تعویض شد و هنگام خروجش از میدان به شیوه‌ای که استحقاقش را داشت از سوی هوادارانی که به احترامش از جای خود بلند شدند، تشویق شد.

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر ادامه داد: تعویض شدن در بازی قبلی، اعتمادبه‌نفس رحیم را کاهش نداده بود. من بلافاصله بعد از آن بازی با او صحبت کردم، بازی که در آن عملکرد خوبی هم نداشت. برای این بازی ما پست رحیم را تغییر دادیم که این تأثیر زیادی در عملکردش داشت. ما کوین دی‌بروین را در پست قبلی رحیم یعنی در سمت چپ قرار دادیم و رحیم نیز به ویلفرد بونی در مرکز خط حمله نزدیک‌تر شد. بونی با موقعیت‌سازی‌اش برای رحیم باعث شد که او گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

یحیی توره، هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی در اواسط بازی از میدان خارج شد و این در حالی بود که او در بازی قبلی تیمش (پیش از بازی‌های ملی) برابر نیوکاسل هم غایب بود. پیگرینی دلیل بیرون آوردن توره را بیان کرد و گفت که هافبک پیشین بارسلونا برای بازی چهارشنبه آبی‌های منچستر برای رویارویی با سویا در لیگ قهرمانان اروپا آماده است.

وی تأکید کرد: دلیل تعویض توره، نگرانی از بابت بازی چهارشنبه شب برابر سویا نبود. من دغدغه سلامت او را داشتم. توره قبل از اینکه مصدوم شود، در لیگ قهرمانان اروپا تنها 45 دقیقه بازی کرده بود. در 10 روز اول وقفه بازی‌های ملی، یحیی هیچ کاری انجام نداد و به همین دلیل من فکر می‌کنم که 45 دقیقه بازی برای او کافی بود. مصدومیت توره چندان مهم نبود، اما به هرحال او را از انجام چند بازی محروم کرد. از حالا ما به بازی برابر سویا فکر می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین