آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۵۳۸۷۰

وزارت رفاه در خدمت آسیب‌دیدگان سیل است

وزارت رفاه در خدمت آسیب‌دیدگان سیل است
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مناطق سیل زده بر روند تسریع در کمک رسانی‌ها تاکید کرد.
۱۱:۰۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
وانانیوز|

احمد میدری به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی وضعیت مناطق آسیب دیده از سیل  و در معرض آسیب به خوزستان سفر کرد.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه جامعه هدف این وزارتخانه به ویژه مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، بازنشستگان و جامعه بزرگ کارگری در اولویت امداد رسانی هستند، افزود: ضمن پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن برای امداد رسانی سریع نحوه کمک رسانی و به کار گیری ظرفیت‌های موجود برای امداد رسانی به مردم آسیب دیده باید با ساماندهی بیشتری به صورت متمرکز انجام گیرد.

نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در این بازدید به همراه  مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در جمع اهالی روستاهای آسیب دیده شهر سوسنگرد بر عزم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در به کارگیری تمام توان و ظرفیت خود در امدادرسانی به مناطق سیل زده تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفتنی است در این سفر دو روزه میدری  با حضور در مناطق آسیب دیده از  سیل دشت آزادگان با مسئولین محلی در خصوص میزان  خسارات وارده  و روند امداد رسانی به مردم گفت وگو کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین