قیمت تیرآهن
آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۸۴۶۰

پهپادهای اسرائیل به سمت ایران بیایند دیگر راه بازگشت ندارند /باید از رژیم صهیونیستی انتقام بگیریم /توصیه هایی به پزشکیان از تریبون نماز جمعه

پهپادهای اسرائیل به سمت ایران بیایند دیگر راه بازگشت ندارند  باید از رژیم صهیونیستی انتقام بگیریم  توصیه هایی به پزشکیان از تریبون نماز جمعه
امام جمعه قم گفت: نفوذی ها با مردم، ولایت فقیه و شهدا برخورد خصمانه ای دارند و نمی‌شود به آنان اعتماد کرد و مسئولان باید مراقب نقشه های نفوذی ها باشند. همچنین امام جمعه بجنورد تاکید کرد: دولت مدیران میانی را بر اساس شایستگی انتخاب کند.
۲۰:۲۶ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

حجت الاسلام سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با تسلیت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت گفت: ضمن گرامیداشت هفته دولت مسؤولان را نسبت به نفوذی‌های شیطان صفت و خراب کاری‌های سخت و نرم آنان هشدار می‌دهیم.

بنابر روایت مهر، وی عنوان کرد: نفوذی‌ها با مردم و ولایت فقیه و شهدا برخورد خصمانه‌ای دارند و نمی‌شود به آنان اعتماد کرد.

همچنین امام جمعه قم در بخش دیگری از خطبه های خود گفت: امروز در اسرائیل شهروندان اشغالگر برای آزادی اسرا تظاهرات می‌کنند و در عمل اعتقادی به خدا ندارند و همانند منافقین خلق در کشور که ابتدا خود را مجاهدین خلق می‌خواندند اما چون اعتقادات منافقین از ابتدا تحت تأثیر روشنفکران غربگرا است در همان رژیم فاسد شاه تغییر عقیده دادند و با ساواک همکاری کرده و بعد از انقلاب اسلامی نیز به امپریالیسم پیوستند و دست به ترور و کشتار مردم و مسؤولان زدند و هیچ گاه از کارهای جنون آمیز خود پشیمان نشدند.

امام جمعه اراک: دولت چهاردهم به مقوله معیشت مردم و اقتصاد توجه ویژه داشته باشد

بنابرآنچه ایرنا روایت می‌کند، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت‌المقدس اراک، گفت: علل قطعی مبارزه با تورم، تولید است و با اهمیت به مبحث تولید، کشور آباد می‌شود.

وی بیان کرد: راندمان در کارخانه و ادارات کشور پایین است و باید در این مهم، فرهنگ‌سازی شکل گیرد.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به هفته پدافند هوایی گفت: سیستم رادار در امنیت کشور دارای اهمیت است و در زمان جنگ در این زمینه پدافند هوایی کشور با کمبود و مشکل مواجه بود، اما اکنون در صنعت نظامی، کشور به تجهیزات مدرن مجهز شده است.  مهمترین مسئولیت در امنیت فضایی کشور، پدافند هوایی است که برای مجهز شدن به این صنعت با کمک شرکت‌های دانش بنیان، هزینه‌های زیادی صرف و موفقیت‌های بزرگ حاصل شده است.

وی افزود: ایران اسلامی باید در مقابل دشمنان، قدرتمند و به آخرین فناوری‌های نظامی مجهز باشد و مجلس و دولت برای داشتن قدرت در این صنعت، همکاری و کمک فعال داشته باشند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: اگر انتقام از رژیم صهیونسیتی و آمریکا نگیریم دشمنان گستاخ‌تر خواهند شد، بنابراین با سیلی محکم باید دشمنان را ادب کرد.

امام جمعه موقت اصفهان: هیچ کشوری نمی‌تواند به ایران نگاه بد کند

بنابر روایت مهر، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه مسلمانان در دنیا با عبادت و بندگی تکامل پیدا می‌کنند اما در مورد بهشت اینگونه نیست، اظهار کرد: ماهواره زمانی که به سمت فضا پرتاب می‌شود نیرو و انرژی می‌خواهد تا جو را رد کند، اما وقتی به بالای جو رسید دیگر نیازی به نیرو ندارد، خودش دور کره زمین بدون قدرت می‌گردد، ما نیز در دنیا عبادت می‌کنیم و به مقاماتی می‌رسیم و دیگر در بهشت تکلیفی نیست اما ترقی وجود دارد.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت ایام ارتحال رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) ابراز کرد: الگوگیری از ائمه بر همه مسلمانان واجب است و باید راه آنها را در زندگی ادامه دهیم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به آمادگی کامل نظامی ایران در برابر قدرت‌های بزرگ دنیا افزود: امروز به واسطه توانمندی‌های دفاعی کشور از جمله پدافند هوایی نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه جرأت نگاه کج به این کشور را ندارند.

وی با بیان اینکه اگر امروز هواپیما یا پهپادی از دشمنان از جمله رژیم اسرائیل به سمت ایران بیاید دیگر راه بازگشت ندارد و اگر بازگردد دیگر فرودگاهی وجود ندارد که بخواهد در آن فرود بیاید، تصریح کرد: افتخار کنیم به رهبر فرزانه حکیم و دانشمندی که تمام این‌ها به برکت رهنمایی‌های ایشان محقق شده و امروز کشور به نقطه‌ای رسیده که هیچ کشوری در هیچ کجای دنیا نمی‌تواند نگاه بد به این کشور کند.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به شهادت شهید هنیه در کشور گفت: درست است که دشمن از پشت دیوارها جنایاتی را مرتکب می‌شود و هنوز انتقام این شهید بزرگوار گرفته نشده است اما مطمئن باشید اگر روزی فرمانده کل قوا صلاح دانستند اسرائیلی روی کره زمین باقی نخواهد ماند.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با هیأت دولت نیز افزود: رهبر انقلاب در این دیدار ۱۳ کلید را در اختیار آن‌ها قراردادند، اول شکر الهی برای نعمت خدمت بود در اسلام مقام افتخار نیست بلکه خدمت افتخار است و اگر کسی با قدرتش به مردم خدمت کرد ارزش دارد، بهترین مردم آن کسی است که برای مردم مفید باشد و بدترین مردم کسی است که مضر باشد و بدتر از آن کسی است که به مقامی برسد و مردم از ترس به او احترام بگذارند.

امام جمعه موقت اصفهان شناسایی ظرفیت‌های انسانی کشور را کلید دوم رهبر انقلاب برای راهنمایی دولت دانست و گفت: ما جوانان متفکر و مخترع بسیاری داریم یادمان هست که در جنگ تحمیلی ما یک ضدهوایی نداشتیم، دشمن هر نقطه‌ای که می‌خواست را میزد اما امروز ارتش و سپاه و مردم ارزشمند ما که تقوا فکرشان را باز کرده است، مملکت را به‌عنوان بزرگ‌ترین قدرت دنیا قرار داده‌اند، بنابراین از این نعمت باید استفاده کرد.

وی انتخاب جوانان، مؤمن، انقلابی، متعهد و پرانگیزه را سومین کلید رهبری برای اعضای هیأت دولت معرفی کرد و افزود: باید توجه داشت کشوری که چندین هزار شهید داده نمی‌تواند فرد ضدانقلاب را تحمل کند، نکته بعدی حضور در بین مردم است، ممکن است در هر استانی نامه‌ها و پرونده‌های تشکیل شود اما معلوم نیست حقیقت آن چیست و رئیس‌جمهور و وزرا باید از نزدیک ببیند و درست و غلط گزارش‌ها را تشخیص دهند.

امام جمعه بجنورد: دولت مدیران میانی را براساس شایستگی انتخاب کند

بنابرآنچه ایسنا روایت می‌کند، حجت الاسلام رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه بجنورد، اظهار کرد: دولت در انتخاب مدیران میانی دقت داشته باشد و مدیرانی را انتخاب کند که متعهد، وفادار و متخصص در کار باشند.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با دولت چهاردهم افزود: در این دیدار مقام معظم رهبری توصیه‌هایی به دولت داشتند که یکی از آن‌ها این بود که ایشان فرمودند این دولت اعلام کرده که از کارشناسان استفاده خواهد کرد و کار خوبی است.

وی ادامه داد: کارشناس‌هایی که دولت به کار می‌گیرد نباید حریص، ترسو و بخیل باشد، ما جوانان پاک، متعهد و متخصص زیادی در کشور داریم که می‌توان از ظرفیت آن‌ها برای مشاوره و انجام کار استفاده کرد. دولت چهاردم باید در میان مردم باشد و از نزدیک در جریان مسائل مردم قرار گیرد و امیدوار هستیم این دولت به زودی سفرهای استانی خود را آغاز کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث