قیمت تیرآهن
آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۸۵۸۸

خبر خوب مدیر اجرایی لالیگا برای بارسلونا

خبر خوب مدیر اجرایی لالیگا برای بارسلونا
مقام ارشد سازمان لیگ اسپانیا یکی از نگرانی‌های مهم بارسایی‌ها را تا حد زیادی برطرف کرد.
۱۴:۴۴ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا اگرچه چندان جذاب نبود اما می‌توانست به چیزی شبیه فاجعه تبدیل شود اگر مهمترین خرید این باشگاه، دنی اولمو هم نامش در سازمان لیگ اسپانیا ثبت نمی‌شد. بارسلونا برای اینکه بتواند بازیکن سابق لایپزیگ را ثبت کند، مجبور به پایین آوردن رقم کل حقوق‌‌های پرداختی‌اش به اعضای تیم بود و این کار تنها با خروج بازیکن محقق می‌شد. اگرچه کلمنت لنگله راهی اتلتیکومادرید شد اما از آنجایی که باشگاه کاتالان همچنان باید بخشی از حقوق او را بپردازد، لیست حقوق باشگاه چندان کاهش پیدا نکرد که امکان اضافه کردن اولمو وجود داشته باشد. به این ترتیب بارسلونا هر لحظه خودش را بیش از پیش به فاجعه خرید بازیکنی که نمی‌توانست از آن استفاده کند، نزدیک می‌دید.

سایه این کابوس اما به سبب یک اتفاق غیرمنتظره از سر بارسایی‌ها برداشته شد که البته آن اتفاق هم چندان خوب نبود اما به هرحال تبعات کمتری داشت. آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی بارسلونا مصدوم شد و پزشکان برای او حداقل خانه‌نشینی دو ماهه پیش‌بینی کردند. به این ترتیب مدیران باشگاه از بین شرایط بد و بدتر، ناچار گزینه نخست را انتخاب کردند و نام کریستنسن را از فهرست بازیکنان‌شان برای بازی در نیم فصل نخست خط زدند. با این کار لیست حقوقی آنها نیز آنقدر خالی شد که بتوانند حقوق دنی اولمو را بدون گذر از سقف تعیین شده توسط لالیگا، بپردازند.

داستان اما به اینجا ختم نمی‌شود؛ چرا که ثبت نام اولمو در سازمان لیگ اسپانیا به صورت موقت و تنها تا ماه ژانویه اعتبار دارد و پس از آن کریستنسن به فهرست بازیکنان بارسلونا بازخواهد گشت. به این ترتیب اگر بارسلونا نتواند تا پایان سال راهی برای افزایش ظرفیت ثبت نام بازیکن پیدا کند، اولمو از روز نخست سال 2025 از فهرست بازیکنان این تیم حذف می‌شود.

در این میان اما خاویر گومس، مدیر کل سازمان لیگ اسپانیا به بارسایی‌ها خبری امیدوار کننده داد و آنها را به حفظ اولمو با وجود بازگشت کریستیانسن خوشبین کرد. گومس گفت: نام دنی اولمو تا روز 31 دسامبر به عنوان بازیکنان بارسلونا ثبت شده است. اگر بارسلونا تا آن زمان ظرفیت ثبت نام بازیکنانش را ارتقا ندهد، اولمو از لیست این تیم حذف می‌شود؛ البته آمارهای ارائه شده از سوی باشگاه نشان می‌دهد که بارسلونا در مسیر بازگشت به قانون یک در ازای یک است. زمانی که حسابرسی‌ها انجام و اطلاعات آن به صورت رسمی منتشر شود، خواهیم توانست این موضوع را ببینیم.

قانون یک در ازای یک در لالیگا، به باشگاه‌ها اجازه می‌دهد تمام درآمدی که به دست می‌آورند را صرف خرید بازیکنان جدید کنند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: لالیگا بارسلونا
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث