قیمت تیرآهن
آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۸۵۸۹

اصلاح چمن ورزشگاه قایقران و زمین تمرینی ملوان

اصلاح چمن ورزشگاه قایقران و زمین تمرینی ملوان
سرپرست تیم فوتبال ملوان گفت یک گروه متخصص تا بازی مقابل شمس آذر برای بهبود وضعیت چمن ورزشگاه شادروان قایقران بندرانزلی تلاش خواهند کرد.
۱۴:۴۶ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

محمد بادافره درباره اقدامات باشگاه ملوان برای رسیدگی به وضعیت چمن ورزشگاه شادروان سیروس قایقران انزلی، اظهار داشت: با هماهنگی که با اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان صورت گرفت، آنها یک گروه متخصص معرفی کردند تا وضعیت چمن اصلاح شود. قرار است تا 20 روز دیگر که مقابل شمس آذر بازی خانگی داریم، زمین شرایط خوبی داشته باشد.

وی درباره آخرین وضعیت زمین حسن رود محل تمرینات ملوان هم خاطر نشان کرد: در حال حاضر کیفیت چمن این ورزشگاه حتی از چمن ورزشگاه شادروان قایقران انزلی هم بهتر است، اما مشکلات ما تقریباً از پایان مهر ماه و شروع فصل بارندگی خودش را نشان می‌دهد. فصل گذشته ما برای حل این مشکل تمرینات را به زمین چمن مصنوعی بندر یا سالن مسقف منتقل می‌کردیم.

سرپرست تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه داد: این فصل قصد داریم در کنار زمین چمن طبیعی حسن رود با مساعدت تربیت بدنی نیروی دریایی زمین چمن مصنوعی احداث کنیم. در حال پیگیری هستیم تا این مسئله هر چه زودتر عملی شود.

بادافره با اشاره به دعوت امید نورافکن به اردوی تیم ملی گفت: بابت دعوت امید نورافکن به تیم ملی به او تبریک می‌گویم. ما کارهای لازم را برای حضور ایشان در تمرین تیم ملی انجام دادیم و برای این بازیکن ملی‌پوش و تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت داریم.

وی راجع به برنامه ملوان بعد از پایان هفته سوم لیگ برتر و تعطیلی 15 روزه لیگ، تصریح کرد: تمرینات ملوان به مدت سه روز تعطیل می‌شود. بعد از آن بازیکنان در شهر انزلی حاضر می‌شوند تا تمرینات را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث