قیمت تیرآهن
آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۸۵۹۲

سلاطین کلین‌شیت تا پایان هفته سوم

سلاطین کلین‌شیت تا پایان هفته سوم
سه دروازه بان تا پایان هفته سوم لیگ برتر توانسته اند دو بار دروازه خود را مقابل حریفان بسته نگه دارند.
۱۴:۵۱ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

 با پایان هفته سوم لیگ بیست و چهارم سه دروازه بان توانستند بیشترین کلین شیت را به نام خود ثبت کنند. علیرضا بیرانوند، اوتکیر یوسوپوف و محمدرضا اخباری گلرهایی بودند که توانستند برای تیم های خود دو بار کلین شیت کنند و تا اینجای کار بهترین عملکرد را از خود نمایش دهند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم تراکتور توانست در بازی مقابل مس رفسنجان و هوادار در هفته اول و سوم لیگ برتر کلین شیت کند. اوتکیر یوسوپوف دروازه بان تیم فولاد در بازی  مقابل تیم های نساجی و مس رفسنجان در هفته اول و سوم لیگ برتر کلین شیت کرد. محمدرضا اخباری دروازه بان تیم گل گهر در بازی مقابل تیم های استقلال خوزستان و نساجی مازندران در هفته دوم و سوم لیگ برتر کلین شیت کرد.

اما نکته جالب مشترکات این دروازه بانان در کلین شیت هاست. علیرضا بیرانوند و یوسوپوف مشترکا مقابل تیم مس رفسنجان کلین شیت کرده اند و همچنین یوسوپوف و اخباری مشترکا مقابل نساجی دروازه خود را بسته نگه داشته اند.

گفتنی است از این سه دروازه بان، علیرضا بیرانوند و یوسوپوف توانسته اند در هفته اول کلین شیت کنند و تنها دروازه بان خارجی میان کلین شیت کننده ها یوسوپوفی است که در تیم ملی ازبکستان بازی می کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث