قیمت تیرآهن
آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۸۶۴۶

استقلال، ضعیف‌ترین تیم در جمع مدعیان

استقلال، ضعیف‌ترین تیم در جمع مدعیان
تیم استقلال، تنها تیمی است که در جمع مدعیان لیگ برتر ضعیف‌ترین نتایج را کسب کرده است.
۱۸:۰۸ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

فصل گذشته چهار تیم، مدعی قهرمانی لیگ برتر بودند که دو تیم تا ثانیه‌های پایانی برای به دست آوردن قهرمانی جنگیدند. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور تیم‌هایی بودند که فصل گذشته برای قهرمانی تلاش کردند که میان آنها پرسپولیس عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

این چهار تیم در لیگ بیست و چهارم نیز با خریدهای جذابی که انجام دادند باز هم نام خود را در جمع مدعیان لیگ برتر در این فصل قرار دادند. اما با پایان هفته سوم لیگ برتر از این چهار تیم، تنها تیمی که ضعیف تر از سایر تیم‌های مدعی عمل کرده است تیم استقلال است که با باخت مقابل تیم استقلال خوزستان در هفته سوم اولین باخت خود را در این فصل تجربه کرد.

گفتنی است تیم استقلال در جمع مدعیان لیگ برتر تنها تیمی است که باخته و با توجه به اینکه کلین شیت نداشته، بیشترین گل را نیز میان مدعیان دریافت کرده است. با توجه به نتایج ضعیف تیم استقلال و گل‌هایی که دریافت کرده، نشان می‌دهد تیم استقلال حتی دفاعی هم بازی نمی‌کند. این نتیجه گیری تیم استقلال و سبک بازی جواد نکونام باعث شده تا هواداران این تیم به سرمربی خود اعتراض کنند و خواستار اخراج او شوند و با توجه به اینکه انتظار داشتند تیمشان امسال در جمع مدعیان باشد، از سبک تیم بازی خود نا امید شدند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث