رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگویی بیان کرد در حمله به نطنز نشت پرتویی که سبب نگرانی مردم شود، نداشتیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی در بیانیهای با تاکید بر اینکه ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده خواهد داد، گفت: دانشمندان جوان با روحیه انقلابی، راه پر افتخار شهیدان هستهای را با قوت و امید ادامه خواهند داد.
مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی امروز جمعه بیانیهای درباره وضعیت در ایران بعد از تجاوز رژیم صهیونیستی منتشر کرده است.
سازمان انرژی اتمی:
سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که در حمله به مجتمع غنیسازی شهید احمدی روشن (نطنز) آسیبهایی به بخشهای مختلف این مجتمع وارد شده است.
مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی در بیانیهای اعلام کرد که تاسیسات هستهای فردو مورد هدف قرار نگرفته است.
مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی در بیانیهای حمله به تاسیسات هسته ای نظنز را تائید کرد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در واکنش به قطعنامه آژانس علیه ایران بیان کرد که سومین مجتمع غنی سازی ایران در مکانی امن راهاندازی میشود و تولید مواد غنی شده ما بسیار به نحو چشمگیری افزایش پیدا میکند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سالی یک میلیون نفر از رادیو داروهای ما استفاده میکنند، لذا سلامت و جان مردم خود را به خطر نینداخته و تسلیم فشارهای سیاسی نمیشویم.
مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی با بیان اینکه «ایران کشور بسیار بزرگی است» گفت: حتی ویرانگرترین کارزار نظامی قادر به ویران کردن تمامی زیرساختهای هستهای ایران نخواهد بود؛ این اقدام یک فاجعه است.
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه تکرار دروغ واقعیتهای بنیادین را تغییر نمیدهد، گفت: ایران به عنوان یکی از امضاکنندگان مؤسس معاهده NPT، حق داشتن چرخه کامل سوخت هستهای را دارد.