آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۷۷

بختیاری‌زاده: چمن را خودم کوتاه کردم تا تمرین تعطیل نشود!

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: باید دید چه چیزی به سیاوش بختیار‌ی‌زاده دادیم و چه چیزی از او می‌خواهیم. من اردوی کردان و ترکیه نداشتم و حتی گاهی در تمرینات‌مان مانع هم نداشتیم.
۱۲:۱۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سیاوش بختیاری‌زاده در مورد وضعیت استقلال و اینکه تیمش ۳۰ روز است که فقط یک بازی انجام داده است، عنوان کرد: در ۳۰ روز گذشته فقط یک مسابقه در جام حذفی انجام دادیم که متاسفانه در ضربات پنالتی حذف شدیم. همه فکر و ذهن ما معطوف به لیگ برتر است تا در این مسابقات آبروداری کنیم تا بتوانیم محبوب‌ترین تیم استان را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه شکست در جام حذفی خیلی از هواداران این تیم را ناامید کرده است،‌ اظهار داشت: این ناامیدی از دید هواداران است. برای من که فوتبال را به صورت حرفه‌ای نگاه می‌کنم با این تفکر در مسابقات جام حذفی حاضر شدم که بعد از ۵ بازی در لیگ برتر که فوتبال بسته‌ای را ارائه کردیم بتوانیم از جام حذفی برداشت تدارکاتی داشته باشیم و فاز حمله تیم‌مان را ارزیابی کنیم. باوجود اینکه ۱۲۰ دقیقه به مسابقه احاطه داشتیم معلوم شد در فاز حمله نیاز به کارهای زیادی داریم و باید شرایط خود را بهبود ببخشیم.

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه آیا توانسته عقب‌ماندگی تیمش در فاز بدنسازی را در فرصت تعطیلی اخیر جبران کند، اظهار داشت: خواهشی که از مفسران و اصحاب رسانه دارم این است که اگر ما را نقد می‌کنند این مسئله را در نظر بگیرند که چه چیزی در اختیار سیاوش بختیاری‌زاده قرار گرفته است. در اردوی ترکیه و اردوی کردان کرج حتی مانع برای تمرین هم نداشتیم.تیمی را به مسابقات آوردم که ۳ روز قبل از آغاز لیگ برتر تشکیل شده بود و با این وجود ۵ امتیاز از ۵ بازی کسب کردیم. این نشان می‌دهد که عملکرد ما بد نبود چرا که تیم‌های دارای سابقه مدیریتی با هزینه‌های میلیاردی هنوز خودشان را پیدا نکرده‌اند. به هر حال در ادامه هم منسجم‌تر خواهیم شد.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه چرا با وجود اینکه اعلام کرده بود قرار بود بازیکن خارجی جذب کند هنوز با فردی به توافق نرسیده‌اند، خاطرنشان کرد: بنده حق جذب بازیکن خارجی را دارم اما از آنجا که مردم اهواز فوتبال‌شناس هستند نمی‌توانم هر کسی را به تیم بیاورم و هزینه روی هزینه‌های باشگاه بگذارم. باید بازیکنی را جذب کنیم که کارایی لازم را داشته باشد. شرط ما برای جذب بازیکن خارجی حضور در تمرینات تیم بود اما مدیر برنامه‌هایی که در تهران به ما مراجعه می‌کردند این مسئله را نمی پذیرفتند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم با همین جوانان کارمان را دنبال کنیم.

وی در مورد عکسی که از او در حال زدن چمن منتشر شده است، گفت: این عکس متعلق به دو هفته پیش است. متاسفانه همکاری‌های لازم با مدیریت باشگاه ما انجام نمی‌شود. این تیم مردمی است و افراد دلسوخته زیادی نگاه‌شان به موفقیت استقلال اهواز است. با وجود اینکه زمین‌های زیادی در اهواز وجود دارد به ما زمین نمی‌دهند. به همین خاطر با مسئولان پادگان شهید سلیمی صحبت کردیم و زمینی که ۵-۶ ماه فعالیت نداشت از آنها گرفتیم و جا دارد از مسئولان این پادگان تشکر کنم. پس از چند جلسه تمرین دیدیم آنجا کیفیت لازم ندارد اما ما نمی‌توانستیم به خاطر عدم هماهنگی برخی مسئولان استان با استقلال اهواز تمرینات‌مان را تعطیل کنیم. بنده از این مربیان نیستم که به دنبال این باشم که با هر بهانه‌ای تمرینم را تعطیل کنم به همین خاطر خودم به کمک چند تن از هواداران دست به کار شدم و چمن زمین را کوتاه کردیم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث