آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۱۴۰

به اندازه تلاش‌مان امتیاز نگرفتیم

بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: اتفاقی که در دیدار روز گذشته برایم رخ داد عجیب بود چراکه صحبتی که با بازیکن سایپا کردم درحد حرف‌های عادی بود.
۱۵:۴۳ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| محسن یوسفی در گفت‌وگویی، در خصوص تساوی یک بر یک پدیده مقابل سایپا اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول هم از سایپا سرتر بودیم اما روی یک اتفاق گل خوردیم. درنیمه دوم ما مجددا حملات خود را ادامه دادیم و در نهایت توانستیم به گل تساوی برسیم که حداقل حق ما بود.

وی ادامه داد: سایپا پس از اینکه ما به گل رسیدیم بهتر بازی کرد اما ما هفتاد دقیقه از آنها عملکرد بهتری داشتیم در هر صورت تلاش می‌کنیم که بعد از تعطیلات بتوانیم امتیازات بیشتری جمع کنیم چراکه تاکنون نسبت به کیفیت فنی که داشته‌ایم نتوانسته‌ایم امتیاز بگیریم. باید دقت خود را بیشتر کنیم و ضعف‌هایمان را برطرف کنیم تا بتوانیم با حداکثر امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.

بازیکن پدیده در مورد اخراجش و درگیری که با فریبرز گرامی داشته یادآور شد: روز گذشته اتفاقات عجیبی برایم رخ داد. پنالتی گرفتم اما نتوانستم به گل تبدیل کنم. پاس گل دادم. اخراج شدم. در دقایق پایانی بازی هم به خاطر اینکه نمی‌توانستیم به هدف‌مان برسیم عصبی شده بودم و یک برخوردی با فریبرز گرامی داشتم. او بچه محل من است. صحبتم خیلی عادی بود اگر داوران بخواهند با چنین حرف‌هایی بازیکن را از زمین مسابقه اخراج کنند باید کل بازیکنان از زمین بازی اخراج شوند.

یوسفی در مورد اینکه آیا در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته یا خیر؟ گفت: به هر حال هر تصمیمی که باشگاه بگیرد من تابع آن هستم. البته باشگاه هم با روحیات من آشنا است و می‌داند که از عمد این کار را انجام نداده‌ام.

وی در مورد اتفاقی که پیش از دیدار مقابل سایپا برای سرمربی پدیده رخ داد و صفحه تلگرام او هک شد و به برخی از بازیکنان پیام‌هایی در خصوص پرداخت پول ارسال شده بود، گفت: من هم این موضوع را شنیدم. این پیام برای من ارسال نشده بود اما از دیگر هم‌تیمی‌هایم چنین مسئله‌ای را شنیدم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین