آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۶۸۴

چند بازیكن ما برای اولین بار در آزادی بازی كردند

حبیب گردانی، مدافع چپ ماشین‌سازی در بازی با استقلال در خط دفاع عملكرد خوبی داشت. او كه همراه تراكتورسازی سابقه شكست استقلال را در استادیوم آزادی دارد، با انگیزه زیادی برای این بازی وارد زمین شد.گردانی اعتقاد دارد می‌توانستند در این بازی حتی پیروز شوند...
۱۴:۱۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| حبیب گردانی، مدافع چپ ماشین‌سازی در بازی با استقلال در خط دفاع عملكرد خوبی داشت. او كه همراه تراكتورسازی سابقه شكست استقلال را در استادیوم آزادی دارد، با انگیزه زیادی برای این بازی وارد زمین شد.گردانی اعتقاد دارد می‌توانستند در این بازی حتی پیروز شوند. او در همین رابطه گفت‌وگویی انجام داد.
  • فكر می‌كردی، بتوانید به بازی برگردید و یك امتیاز بگیرید؟
بله، ما برای برد به تهران آمده بودیم و انگیزه زیادی داشتیم. بازی‌های استقلال همیشه حساس است و ما هم نیامده بودیم یك امتیاز بگیریم و برویم. البته در 30دقیقه اول نمی‌دانم چرا خودمان نبودیم. به هر حال چند بازیكن ما برای اولین بار در آزادی جلوی تماشاگران بازی می‌كردند و مقداری طول كشید تا خودشان را پیدا كنند. در ادامه حضور بازیكنان باتجربه مانند تیموریان كمك كرد تا بتوانیم خوب بازی كنیم. البته استقلال موقعیت‌های خوبی داشت ولی ما توانستیم این فرصت‌ها را مهار كنیم.
  • استقلال را با توجه به نتایج این فصل چطور دیدی؟
ما استقلال را خوب می‌شناختیم و با برنامه به دیدار آمده بودیم و یک امتیازی که به‌دست آوردیم کمترین حق ما بود. حتی می‌توانستیم با کمی عملکرد بهتر برنده از بازی بیرون بیاییم.
  • ماشین‌سازی در ادامه راه می‌تواند نتایج خوبی بگیرد؟
این ماشین‌سازی هنوز ماشین‌سازی مد نظر ما نیست و ما نفراتمان تازه تکمیل شده است. کامدار و محمد نصرتی مصدوم بوده‌اند و در بازگشت نیاز به زمان دارند و بایرامی نیز تازه به جمع ما اضافه شده. ما در ادامه می‌توانیم بهتر از این نتیجه بگیرم .یک امتیاز در بازی خارج از خانه می‌تواند نتیجه خوبی باشد. واقعیت این است که در آزادی ما هیچگاه احساس میهمان بودن نداشتیم و خوشحالم که فوتبال آذربایجان در تمامی شهرها حامیان خود را روی سکو می‌بیند.
  • نگران میزبانی بازی‌های ماشین‌سازی نیستید؟ هنوز ورزشگاه یادگار آماده نشده.
واقعا هیچ‌كس نمی‌داند باید چه كار كنیم و كجا بازی كنیم؟ همه انتظار داشتند ورزشگاه آماده شود اما این اتفاق نیفتاده و همه
شوكه هستیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین