آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۶۶۵

دو بار شرایط سخت تیم ملی را تجـربه كـرده‌ام

كاپیتان تیم پرسپولیس و یكی از ستون‌های تیم ملی در بازی برابر سوریه یكی از خوب‌های میدان بود و در زمین باتلاقی مالزی هم وظیفه خود را به خوبی انجام داد. سیدجلال حسینی در خصوص شرایط این روزهای خودش، تیم ملی و پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت...
۱۲:۳۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| كاپیتان تیم پرسپولیس و یكی از ستون‌های تیم ملی در بازی برابر سوریه یكی از خوب‌های میدان بود و در زمین باتلاقی مالزی هم وظیفه خود را به خوبی انجام داد. سیدجلال حسینی در خصوص شرایط این روزهای خودش، تیم ملی و پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت.
  • به عنوان سوال اول در خصوص بازی تیم ملی برابر سوریه صحبت كن.
باید بگویم كه بازی بسیار سختی را در برابر سوریه انجام دادیم اما ما آمادگی انجام این بازی را داشتیم و می‌دانستیم كه چنین اتفاقاتی در مالزی خواهد افتاد. كی‌روش پیش از برگزاری این بازی به مالزی رفته بود و زمین و سیستم آنجا را دیده بود و همه چیز را می‌دانست.
  • یعنی شما با علم بر تمام این مسائل در برابر سوریه حاضر شدید؟
بله، همه نكاتی كه ما در آن بازی تجربه كردیم را كی‌روش به ما یادآوری كرده بود و در خصوص ریز به ریز بازی و فضای بازی و زمین مسابقه به ما توضیح داده بود و گفته بود كه باران‌های استوایی خواهد بارید و ما می‌دانستیم بازی سختی را خواهیم داشت و در آن شرایط نمی‌توانستیم بهتر از آن باشیم و متاسفانه با یك امتیاز از بازی خارج شدیم.
  • به نظر می‌رسید سوریه هم در آن بازی رفتار دوستانه‌ای نداشت.
فوتبال روز دنیا به سمتی پیش رفته است كه حالا دیگر كسی با كسی رابطه دوستانه‌ای ندارد و همان‌طور كه گفتم ما آماده یك بازی سخت بودیم و می‌توانستیم آنها را شكست دهیم، شرایطمان هم طوری بود كه می‌توانستیم با آنها بجنگیم و نتیجه بگیریم اما در آن زمین و در آن شرایط نتوانستیم سه امتیاز خوب به دست بیاوریم.
  • با تساوی برابر سوریه كار ایران برای صعود خیلی سخت شد.
من همیشه این را گفته‌ام و قبل از بازی برابر سوریه هم آن را تكرار كردم كه ما هنوز كاری انجام نداده‌ایم و الان هم شرایط برای صعود واقعا سخت شده است. ما پنج بازی داریم كه سه بازی آن در خانه است و مطمئنا باید برنامه‌ریزی و بازی‌های تداركاتی خوبی انجام شود.
  • فكر می‌كنی با تمام این شرایط ایران می‌تواند به جام جهانی صعود كند؟
واقعا شرایط خیلی سخت است و من این شرایط را دو بار تجربه كردم. یك بار آن را نتوانستیم صعود كنیم و یك بار كه دوره گذشته بود توانستیم صعود كنیم و واقعا كار سختی را در پیش داریم و دیگر نمی‌خواهم این شرایط را تجربه كنم و دوست دارم با تیم ملی به جام جهانی صعود كنم.
  • كمی از شرایط خودت صحبت كن؟
بعد از اردوی تیم ملی یك كمر درد شدید داشتم ولی توانستم تمرین كنم و امیدوارم كه بتوانم در بازی برابر پیكان بازی كنم. خدا را شكر بهتر هستم اما هنوز درد دارم و شاید بتوانم با قرص و آمپول در برابر پیكان بازی كنم.
  • پرسپولیس در آستانه بازی برابر پیكان قرار دارد.
تمام بازیكنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و تمرینات بسیار خوبی را انجام داده‌اند و زیر نظر برانكو آماده می‌شویم تا در برابر پیكان بازی كنیم و سه امتیاز بازی را كسب كنیم.
  • پرسپولیس امسال می‌تواند قهرمان شود؟
كار پرسپولیس هم مانند تیم ملی خیلی سخت است. ما در لیگ سه حریف سرسخت داریم كه شرایط بسیار خوبی دارند اما ما روز به روز كارمان سخت‌تر می‌شود و باید تلاش كنیم در تمام بازی‌ها با قدرت حاضر شویم و از الان نمی‌توانیم بگوییم كه در نیم فصل قهرمان می‌شویم چه برسد به پایان فصل.
  • به نظر می‌رسد پرسپولیس به بحران دست دچار شده است.
متاسفانه اتفاقی است كه پیش می‌آید و من این اتفاق را روی بدشانسی بازیكنان می‌گذارم و امیدوارم هر چه زودتر بیرانوند و عالیشاه بتوانند به تیم اضافه شوند زیرا فشار تمرینات خیلی زیاد است و بچه‌ها خیلی تلاش می‌كنند و آسیب‌دیدگی هم جزئی از آن است.
  • پیكان را چه طور می‌بینی؟
پیكان تیم بسیار خوبی است و مربی بسیار خوبی دارد و بازیكنان خوبی هم در این تیم بازی می‌كنند و نشان داده كه در هر بازی خیلی خوب گل می‌زند و مطمئنا بازی خیلی سختی را در برابر این تیم خواهیم داشت.
  • جلال حسینی: خود پژمان سالم‌ترین بازیكن ایران است
در برنامه نود پژمان منتظری اعلام كرد كه سیدجلال بهترین و سالم‌ترین بازیكن ایران است. جلال حسینی در پاسخ به این اظهارنظر و تمجید به همشهری ورزشی گفت: «پژمان به من لطف دارد و باید این را بگویم كه خود پژمان یكی از بهترین مدافعانی است كه من تا به حال دیده‌ام. او همیشه سالم زندگی كرده و در اوج بوده است. من همیشه سعی كرده‌ام زود بخوابم و صبح زود بیدار شوم و مراقب غذا خوردنم باشم و همیشه به این موضوعات اهمیت می‌دادم.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث