آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۳۴۴

وزیران خارجه روسیه، ایران و ترکیه ۲۵ اسفند در آستانه تشکیل جلسه می‌دهند

وزیران خارجه روسیه، ایران و ترکیه ۲۵ اسفند در آستانه تشکیل جلسه می‌دهند
وزارت خارجه قزاقستان امروز (سه‌شنبه) از نشست وزاری خارجه کشورهای تضمین‌کننده آتش بس در سوریه یعنی ایران، روسیه و ترکیه در ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) در شهر آستانه خبر داد.
۱۲:۵۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه قزاقستان اعلام کرد، وزرای خارجه کشورهای تضمین‌کننده آتش‌بس در سوریه یعنی روسیه، ایران و ترکیه ۱۶ ماه میلادی جاری در آستانه نشستی برگزار و همکاری مشترک درباره حل سیاسی بحران دمشق را مورد بررسی قرار خواهند داد.

خبرگزاری اسپوتنبک بیانیه وزارت خارجه قزاقستان را در این باره منتشر کرد: بنابر اطلاعات به دست آمده از کشورهای تضمین‌کننده در روند نشست‌های آستانه، وزاری خارجه این کشورها تصمیم دارند ۱۶ مارس در این شهر نشستی داشته و نتایجی که طی سال نخست همکاری درباره حل سیاسی بحران سوریه محقق شده را تحلیل و اقدامات مشترک بیشتری را به منظور حل این بحران ارائه دهند.

آستانه، پایتخت قزاقستان میزبان هشت نشست پیرامون سوریه بود که آخرین آن ۲۱ و ۲۲ دسامبر برگزار شد و شرکت کنندگان در بیانیه پایانی آن بار دیگر بر پایبندی خود به تمامیت ارضی سوریه و یافتن حل سیاسی برای بحران این کشور را تاکید کرده و خواهان اتخاذ اقدامات بین‌المللی فوری و کارآمد برای کمک به سوری‌ها برای تحقق حل سیاسی شدند.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث