قیمت تیرآهن
آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۷۹۹۳

همه جنجال های خرید جدید سپاهان

همه جنجال های خرید جدید سپاهان
ابوبکر کامارا خرید جدید سپاهان در تمام دوران فوتبالش، حواشی زیادی را تجربه کرده است.
۱۵:۰۲ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

سپاهان که به دنبال تقویت تیم خود است به سراغ جذب یک مهاجم خارجی رفت و موفق شد یک مهاجم مطرح را به خدمت بگیرد. ابوبکر کامارا، مهاجم فرانسوی ۲۹ ساله سابق الجزیره امارات پس از مذاکرات اولیه با باشگاه سپاهان، برای تست‌های پزشکی و توافقات نهایی وارد ایران شد تا بعد از انجام کارهای مربوط به تست های پزشکی قرارداد خود را به صورت رسمی امضا کند.این بازیکن در کارنامه خود سابقه عضویت در تیم‌های الجزیره امارات، المپیاکوس یونان، فولام انگلیس و تیم های فرانسوی موناکو، آمیان و دیژون را دارد.این بازیکن به لحاظ فنی سطح خوبی دارد و در تیم های مطرحی بازی کرده است. با این حال سابقه او نشان می دهد سپاهانی ها خیلی باید مراقب رفتارهای این بازیکن باشند. کامارا در طول دوران فعالیت خود حواشی و جنجال های زیادی داشته این بازیکن را به یک فوتبالیست پرحاشیه تبدیل کرده است. در گزارش زیر که برگرفته از نشریه دیلی میل انگلیس است، به چند مورد از جنجال ها و حواشی کامارا در فوتبال انگلیس و زمانیکه این بازیکن در فولام بازی می کرد، اشاره می کنیم.

درگیری با هم تیمی برای زدن پنالتی  

این جنجال در جریان یک مسابقه لیگ برتر انگلیس مقابل هادرسفیلد تاون آغاز شد. در دقیقه ۸۲، با توجه به تساوی بدون گل بازی، به فولام یک ضربه پنالتی داده شد. علیرغم اینکه میتروویچ که بهترین گلزن تیم بود به عنوان پنالتی‌زن تعیین شده بود، کامارا توپ را از او گرفت و  پشت ضربه پنالتی قرار گرفت. کامارا پنالتی را از دست داد ولی شانس آورد که میتروویچ در دقایق پایانی گل زد و پیروزی ۱-۰ را برای فولام تضمین کرد. کلودیو رانیری سرمربی وقت فولام از این ماجرا به شدت عصبانی شده بود و حتی گفته بود که می‌خواست به خاطر این رفتار کامارا را بکشد. 

دعوا در جلسه یوگا 

بعد از  ماجرای پنالتی، گزارش‌هایی از یک درگیری دیگر بین کامارا و میتروویچ در طول یک جلسه یوگا تیمی منتشر شد. این دعوا زمانی شروع شد که کامارا در یک لحظه سکوت شروع به صحبت کرد. میتروویچ به او گفت که «خفه شو» و این دو بازیکن مجبور شدند توسط دیگر اعضای تیم از هم جدا شوند.

 

بازداشت در زمین تمرین 

در ژانویه ۲۰۱۹، پلیس به زمین تمرین فولام در موتسپور پارک رفت. گزارش‌هایی مبنی بر یک درگیری که کامارا در آن دخیل بود، به پلیس داده شد و به همین دلیل پلیس محلی در زمین تمرین فولام این بازیکن را دستگیر کرد. کامارا بعد از این حادثه بازداشت شد و از تمرینات تیم و فعالیت‌های باشگاه منع شد. پیش از این نیز او توسط رانیری از تمرینات تیم اول اخراج شده بود. 

ترک باشگاه به صورت قرضی پس از امتناع از شرکت در تمرینات 

در نهایت، کامارا در شرایطی باشگاه فولام را به صورت قرضی ترک کرد که این جدایی تحت شرایطی خاص انجام  شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که کامارا از شرکت در یک تمرین کوتاه خودداری کرد.مهاجم فرانسوی، پس از این اتفاق از تمامی فعالیت‌های ورزشی در باشگاه فولام  محروم شد. گزارش‌ها حاکی از آن بود که کامارا زمانی که درخواستش برای ملاقات با مدیر اجرایی باشگاه، الیستر مکینتاش رد شد، رفتار خشونت‌آمیزی نشان داد و حتی به اموال باشگاه هم صدمه وارد کرد. از همین رو کامارا از سوی مدیران فولام کنار گذاشته شد و به صورت قرضی راهی تیم دیگری شد. 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث