قیمت تیرآهن
آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۸۷۹۳

حذف دو بوکسور نونهال از مسابقات قهرمانی آسیا

حذف دو بوکسور نونهال از مسابقات قهرمانی آسیا
دو نماینده بوکس نونهالان کشورمان در روز چهارم رقابت‌های رده‌پایه آسیا با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.
۲۰:۴۰ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|
 روز چهارم مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا، امروز(شنبه) در شهر العین کشور امارات پیگیری شد و دو بوکسور تیم نونهالان کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

در رقابت‌های امروز، ارشیا رادان‌پور در وزن  37 کیلوگرم مقابل بویماتوف از تاجیکستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. در وزن 46 کیلوگرم نیز زبیر عیسی‌زهی مقابل امر موخیت از قزاقستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

فردا دوشنبه، رقابت‌های رده نونهالان ادامه می‌یابد و  هفت نماینده ایران به روی رینگ خواهند رفت. در وزن 49 کیلوگرم متین چمی‌پا‌ با نهیان از امارات روبرو خواهد شد و ماهان محمدیان در وزن 52 کیلوگرم به مصاف سیدیکوف از ازبکستان می‌رود.

فرزان احمدی در وزن 61 کیلوگرم با پراتاپ از هند پیکار می‌کند و علی سان قره‌گوزلو در وزن 64 کیلئگرم به مصاف لوکیاکنکو از اوکراین می‌رود. در رقابت‌های وزن 67 کیلوگرم نیز پارسا حسین‌زاده با کمیل سحر از قرقیزستان بوکس خواهد کرد.

مهرشاد شرافتمند‌ در وزن 70 کیلوگرم با هانجرا از هند رقابت می‌کند و در وزن 70+ کیلوگرم نیز محمد‌اکبر‌ سلطانی با کاشیاننکو از اوکراین روبرو می‌شود.

مسابقات بوکس نونهالان و نوجوانان آسیا با حضور 462 بوکسور از  26 کشور برگزار می‌شود و نکته جالب پیکارها، حضور تیم اوکراین در این رویداد است که با وجود حضور در قاره اروپا، در مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا شرکت کرده است.

انتهای پیام/

 


 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بوکس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث