قیمت تیرآهن
آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۹۲۰۲

استقلال برابر الغرافه پیروز نشود، نکونام روحیه ماندن نخواهد داشت/ این همه ستاره داریم اما از نظر فنی پیشرفت نکردیم

استقلال برابر الغرافه پیروز نشود، نکونام روحیه ماندن نخواهد داشت  این همه ستاره داریم اما از نظر فنی پیشرفت نکردیم
محسن یوسفی هافبک اسبق استقلال می گوید تغییرات در کادرفنی استقلال به بعد از بازی با الغرافه موکول خواهد شد.
۱۴:۲۱ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

محسن یوسفی در خصوص شرایط فعلی تیم استقلال  گفت: صحبت در مورد تغییرات است اما فکر می کنم همه چیز موکول می شود به بعد از بازی با الغرافه و فکر نکنم تا آن زمان اتفاق خاصی رخ بدهد. نتیجه این بازی تاثیرگذار است و فکر می کنم اگر تیم نتیجه لازم را نگیرد، اصلا خود کادرفنی هم روحیه ماندن را نخواهند داشت. وقتی استقلال و پرسپولیس نتیجه نگیرند، طبیعی است که تحت فشار می روند و این حواشی ایجاد می شود. امیدوارم استقلال در بازی های آینده نتیجه بگیرد تا این حواشی تمام شود.

هافبک اسبق استقلال در مورد اینکه این تیم بازی های خوبی انجام نداده است هم گفت: مهمترین انتقاد هواداران و مدیران باشگاه به این است که استقلال با خرید این تعداد ستاره، تغییر فنی در روند کارش اتفاق نیفتاده است. فکر می کنم  در این ۳ بازی نتایج لازم را نگرفته ایم و هواداران و مدیریت باشگاه، نگران وضعیت این تیم هستند. با این حال تعطیلات به نفع استقلال شد و ۲ بازیکن خارجی می توانند از نظر بدنی شرایط بهتری پیدا کنند.

یوسفی در مورد شانس قهرمانی استقلال هم گفت: هنوز دیر نشده ولی تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید در نتیجه گیری گاف بدهد. کار استقلال به خاطر عدم نتیجه گیری در ۲ بازی اخیر سخت شده ولی دیگر نباید امتیاز از دست بدهد. با توجه به روحیه ای که از کادرفنی سراغ دارم، اگر تیم دوباره امتیاز از دست بدهد کار برای قهرمانی خیلی سخت تر می شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث