قیمت تیرآهن
آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳
قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته دوم شهریور در روند رنج و با کمترین نوسان بازگشایی شد. امروز قیمت تتر کاهش ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومانی را تجربه کرد و از دلار کمی عقب افتاد. معامله‌گران، بازار بی‌رمق دلار در روز پنجشنبه را به دلیل افت تقاضا می‌دانند.
۱۴:۲۵ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

قیمت دلار امروز با نوسان محدودی در کف کریدور ششم بازگشایی شد. معامله‌گران معتقدند بازار نیمه تعطیل ارز، مبادلات دلار را بی‌رمق کرده و روند معاملات رونق چندانی ندارد.

 

اسکناس دلار در بیشتر روزهای هفته اخیر در کف کریدور ششم نوسان داشت. در آخرین روز معاملاتی هفته، بازار ارز نیمه تعطیل بود و روند عرضه و تقاضا چندان در تقابل با یکدیگر قرار نداشت. معامله‌گران مبادلات این بازار را محدود عنوان می‌کنند و دلیل کاهش قیمت دلار را نیز افت تقاضا می‌دانند.

گفتنی است طی روزهای اخیر اخبار مربوط به مقدمات پیوستن ایران به FATF مورد توجه معامله‌گران قرار گرفته است. این موضوع در اولین جلسه شورای معاونین اقتصاد و دارایی دولت چهاردهم به ریاست عبدالناصر همتی مطرح شد. به نظر می‌رسد پیشبرد این مساله در ادامه سال و رسیدن خبرهای مساعد در این حوزه می‌تواند به تثبیت قیمت در بازارهای مالی کمک کند.

رشد پلکانی حواله دلار ادامه دارد

گفتنی است قیمت درهم روز پنجشنبه با رشد ۲۰ تومانی در کانال ۱۶ هزار تومانی یک پله بالا رفت و در سطح ۱۶ هزار و ۳۱۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر امروز با کاهش ۱۵۰ تومانی کریدور ششم را از دست داد و در سطح ۵۹ هزار و ۸۵۰ تومانی قرار گرفت.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۸ هزار و ۲۷۰ تومانی معامله شد و افت ۲۱۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۵ هزار و ۹۵۰ تومانی ایستاد و کاهش ۲۵۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز پنجشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۳۴۰ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۵ هزار و ۶۴۳ تومانی عرضه شد و افزایش ۵۰ تومانی داشت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: قیمت دلار
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث