آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۹۳۳۶

گلایه برناردو سیلوا از برنامه پرفشار بازی‌ها

گلایه برناردو سیلوا از برنامه پرفشار بازی‌ها
هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی از برنامه پرفشار بازی‌های باشگاهی انتقاد کرد.
۱۶:۰۰ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

برناردو سیلوا با انتقاد از برنامه پرفشار بازی‌های باشگاهی در نتیجه تغییر فرمت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و البته جام جهانی باشگاه‌ها به روزنامه «رکورد» پرتغال گفت: برنامه بازی‌ها کاملاً دیوانه‌کننده است. به تازگی متوجه شدم که برای بازی جام اتحادیه انگلیس فقط یک روز تعطیلی داریم. ما احتمالاً ماه‌ها، هر سه روز یک بار باید بازی کنیم و این کاملاً مضحک است.

هافبک پرتغالی منچسترسیتی تصریح کرد: در لیگ قهرمانان اروپا، اگر به مرحله یک‌هشتم نهایی راه پیدا نکنید، باید دو بازی بیشتر انجام دهید. درست است که ترکیب تیم‌ها بزرگتر شده‌اند، اما نمی‌خواهم بگویم که بازی در این شرایط آسان است. به همین دلیل من زمان بسیار کمی را با خانواده و دوستانم می‌گذرانم. تعداد بازی‌هایی که ما باید انجام دهیم واقعاً مضحکانه است.

 

در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا تیم‌ها برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باید 15 بازی انجام دهند که این تعداد بازی برای تیمی که به طور مستقیم راهی مرحله یک‌هشتم نهایی نمی‌شود 17 بازی می‌شود، این در حالی است که تا همین فصل گذشته یک تیم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باید 13 بازی انجام می‌داد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث