آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۹۶۵۷

سند اشتباهی برای اثبات کارشکنی باشگاه استقلال علیه نکونام

سند اشتباهی برای اثبات کارشکنی باشگاه استقلال علیه نکونام
حمله بی رحمانه جواد نکونام به فرشید سمیعی تمام تلاش های مدیرعامل موقت استقلال و ادمین های منتسب به او برای در امان ماندن از خشم نکونام را هدر داد اما سندی که برای تخریب سمیعی منتشر شد، اشتباه بود و بیشتر اثبات می کرد او پیگیر آوردن دستیار نکونام بود!
۰۰:۴۳ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

در حالی که از صبح امروز ادمین های حامی فرشید سمیعی، فضای مجازی را پر کرده بودند از خبرهای عجیب نظیر مقاومت سمیعی مقابل شهریاری، حمایت سمیعی از نکونام و خبرهای غیر قابل باور از این دست، جواد نکونام در گفتگوی جدید خود، با لودر از روی فرشید سمیعی رد شد و در ازای هر ۲ ضربه ای که به شهریاری و هلدینگ زد، ده ضربه به فرشید سمیعی نواخت.

مصاحبه امشب جواد نکونام حکم پایان همکاری او و استقلال را داشت چرا که قطعا احمد شهریاری از کنار این حرف های جواد نکونام به خصوص آن جا که گفته بود اجازه نمی دهم در هلدینگ برای من تصمیم بگیرند، بی تفاوت نمی گذرد اما جواد نکونام بعد از مصاحبه اش سندی در اختیار یکی از پایگاه های خبری گذاشت که بیشتر خودزنی بود تا مدرک برای زدن فرشید سمیعی!

جواد نکونام که در مصاحبه اش گفته بود از مرداد ماه سفارش یک دستیار خارجی را داده، نامه ای با امضای قاضی نور، عضو کادر اجرایی تیم استقلال خطاب به مدیرعامل موقت باشگاه منتشر کرده که در آن اعلام شده طبق دستور شما (یعنی دستور فرشید سمیعی) ویزای پدرو، دستیار پرتغالی مورد درخواست جواد نکونام و مدیر برنامه اش دریافت و برای آنها ارسال شده و حالا پدرو و ایجنت اش می خواهند ۹ سپتامبر در ایران باشند.

در فضای مجازی حامیان نکونام این نامه را سند کارشکنی سمیعی و باشگاه استقلال می نامند اما با تمام انتقادی که به نحوه مدیریت فرشید سمیعی وارد است، نهم سپتامبر برابر با نوزدهم شهریور، دو روز دیگر است و هنوز این تاریخ فرا نرسیده که بگوییم باشگاه چوب لای چرخ نکونام گذاشته و دستیار او را به تهران نیاورده است؟

البته الان دیگر بعید است جواد نکونام خودش هم تا دو روز دیگر سرمربی استقلال باشد که آمدن پدرو پرتغالی را از هلدینگ طلب کند اما این نامه، بیشتر از آن که سند کارشکنی سمیعی باشد، نشان می دهد مدیرعامل موقت استقلال بلافاصله برای پدرو پرتغالی طلب ویزا کرده و قاضی نور را هم مامور اخذ ویزا برای دستیار جدید نکونام کرده بود!

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث