آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۹۷۰۰

توضیح رئیس کمیته داوران سری A درباره مچ‌بند جنجالی! + عکس

توضیح رئیس کمیته داوران سری A درباره مچ‌بند جنجالی! + عکس
مسئول انتخاب داوران بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا درباره جنجالی که اخیراً به راه انداخته است، توضیح داد.
۱۳:۳۱ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

هفته سوم رقابت‌های سری A با یک جنجال بزرگ همراه شد که نقش اول این داستان جنجالی هم کسی نبود، جز جان‌لوکا روکی، رئیس کمیته داوران فوتبال ایتالیا.

جنجال زمانی شکل گرفت که رئیس کمیته داوران سری A در حالی برای تماشای بازی اینتر مقابل آتالانتا روی سکوهای ورزشگاه سن‌سیرو نشست که مچ‌بند تیم فوتبال اینتر را به مچ خود انداخته بود. همین صحنه هم کافی بود که او به جانبداری از اینتر متهم شود.

این بحث چند روز نقل محافل ورزشی ایتالیایی بود و در نهایت روکی را مجبور کرد که نسبت به آن واکنش نشان دهد. وی به رادی دیجی ایتالیا گفت: راستش را بخواهم بگویم، من معمولاً حتی وقتم را صرف توضیح و پاسخگویی درباره چنین مسائلی نمی‌کنم. به اقتضای شغلم، زیاد سفر می‌کنم، چون می‌خواهم از نزدیک هم ناظر بر عملکرد داوران باشم و بفهمم که آنها در چه وضعیتی قرار دارند.

سری A , فوتبال ایتالیا ,

 

روکی ادامه داد: وقتی به استادیوم‌ها می‌روم، اغلب اوقات به عنوان میهمان تیم میزبان در سکوهایی می‌نشینم که هواداران آن تیم مستقر هستند و آنها از این دستبند‌ها را به من می‌دهند.

با وجود متهم شدنش به جانبداری از اینتر، روکی به وقوع 8 اشتباه داوری در بازی‌‌های نیم فصل نخست فصل گذشته 24-2023 که از دید VAR‌ پنهان ماند اعتراف کرد و گفت که دو مورد آنها مستقیماً به نفع نراتزوری بوده است.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث