آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۹۹۴۷

ادموند اختر: متاسفانه استقلال صاحب ندارد/ شهریاری و نکونام ۵ روز نمی توانند همدیگر را تحمل کنند!

ادموند اختر: متاسفانه استقلال صاحب ندارد  شهریاری و نکونام ۵ روز نمی توانند همدیگر را تحمل کنند!
ادموند اختر مهاجم اسبق استقلال گفت: همان کارهایی که نکونام فصل قبل می کرد را ژاوی فقط یک بار انجام داد و او را برکنار کردند.
۱۶:۴۷ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

ادموند اختر در مورد ماجراهای اخیر باشگاه استقلال  گفت: این اتفاقات از بی صاحبی استقلال است. باشگاه بزرگ در ایران استقلال و پرسپولیس هستند، این ۲ تیم آدم های بزرگ می خواهد و باید تصمیمات بزرگ بگیرند چون دل هواداران به این ۲ تیم خوش است.

او ادامه داد: واقعا نکونام چگونه می خواهد با این مدیریت کار کند؟ قول می دهم ۵ روز نمی توانند همدیگر را تحمل کنند. یادتان باشد همان کارهایی که نکونام فصل قبل می کرد را ژاوی فقط یک بار انجام داد و او را برکنار کردند. او فقط گفت بارسلونا شرایط رقابت با رئال مادرید را ندارد و مدیران باشگاه سریع واکنش نشان دادند. نکونام ۸ ماه یه بند در مورد خطیر صحبت کرد ولی جوابی نگرفت و همین مساله باعث اتفاقات امسال شد.   

اختر در مورد وضعیت رییس هیات مدیره استقلال هم گفت: آقای شهریاری در فضای برزگی استقلال قرار ندارد و دارد با احساسات هواداران بازی می کند. نمی دانم در مورد این شرایط چه می توان گفت و فقط می توانم بگویم این وضعیت ناراحت کننده است.

او در پایان گفت: انتظارات از نکونام بالا است، قبول دارم استقلال در ۳ هفته خوب نبوده ولی بعد از ۳ بازی نباید تغییر کند. با شرایطی که این تیم دارد فقط شانس و اقبال می تواند استقلال را موفق کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین