آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۹۹۵۰

اسکواد پرسپولیس کامل شد +عکس

اسکواد پرسپولیس کامل شد +عکس
با جذب لوکاس ژوائو اسکواد، تیم پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر تکمیل شد.
۱۶:۳۷ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

 بی ترید با جذب لوکاس ژوائو هواداران پرسپولیس می توانند این ادعا را مطرح کنند که در بین دیگر تیم های مدعی یکی از بالانس ترین تیم ها را در اختیار دارند. تیمی متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان که قطعا در صورت رسیدن به هماهنگی می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مرور لیست ۲۰ نفره سرخ پوشان تهرانی به خوبی نشان می دهد که گاریدو برای هر پست دو بازیکن خوب و سرحال در اختیار دارد و حتی در برخی پست ها این عدد بیشتر هم می شود؛ از این رو در این مقطع یکی از خوش اقبال ترین مربیان لیگ برتری محسوب می شود. همین موضوع باعث شده تا نگاهی به اسکواد تیمی پرسپولیس برای پیش رو داشته باشیم.

البته لازم به ذکر است در این اسکواد، تنها دو نام به عنوان دفاع های کناری مطرح شده و برای میلاد محمدی و ایوب العمود نفرات ذخیره ای لحاظ نشده است. این درحالی است که وحید امیری در دو بازی ابتدایی در پست دفاع چپ بازی کرد و یعقوب براجعه به عنوان بازیکن تعویضی در دفاع راست برایسرخ پوشان به بازی گرفته شد.

در کل باید این نکته را یادآور شد به جز از قلم افتادن نام وحید امیری در دفاع چپ، اسامی نفراتی چون امیررضا رفیعی در پست دروازه بان، ابوالفضل بابایی در خط حمله و همین طور یعقوب براجعه در پست دفاع راست هم در اسکواد  نیامده که نشان می دهد پرسپولیس نیروی انسانی بیشتری داشته و نام چند بازیکن در این اسکواد لحاظ نشده است.

اسکواد پرسپولیس کامل شد +عکس

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین