آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۱۳۰

سناریوی مرموز در ماجرای سینا و پرسپولیس

سناریوی مرموز در ماجرای سینا و پرسپولیس
خبر جدایی اسدبیگی از پرسپولیس به اندازه روز حضورش در این تیم سورپرایز بود.
۱۵:۳۷ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|
با نظر مدیریت و کادر فنی پرسپولیس قرارداد سینا اسدبیگی با این تیم فسخ شد. این اتفاق در حالی رقم خورد که اسدبیگی جزو بازیکنان بسیار بی حاشیه و به شدت متعصب پرسپولیس بود و در عین حال عملکرد فنی خوبی در زمین داشت. بسیاری از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به این تصمیم گاریدو اعتراض کردند و برخی پیشکسوتان هم در اظهارات خود به حمایت از اسدبیگی پرداختند اما این هجمه جواب نداد و در نهایت داستان اسدبیگی و پرسپولیس به پایان خود رسید.
 

* اعتراض به حضور یک استقلالی

 
آنچه در این بین بیشتر از کنار گذاشتن اسدبیگی باعث تعجب شد، جذب سعید مهری بود. دقیقا همان چیزی که واکنش جدی قرمزها را در پی داشت. سوال هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی از مدیریت این باشگاه این بود که چرا باید یک پرسپولیسی متعصب کنار گذاشته شود تا فضا برای جذب یک استقلالی فراهم شود؟
البته سعید مهری در آخرین فصل حضورش در فوتبال ایران عملکرد خوبی با استقلالِ ساپینتو داشت و حتی با نظر این مربی به آپوئل قبرس رفت اما دوری این بازیکن از لیگ برتر باعث شده تا کیفیت او فعلا در ابهام ضمنی قرار داشته باشد.
قطعا اگر مهری نتواند در طول فصل برای پرسپولیس بدرخشد، پیکان انتقادات علیه انتقالش تیزتر خواهد شد و آن وقت است که ادامه کار برای او در جمع قرمزها سخت‌تر از همیشه خواهد شد.
 

* آغاز و پایان مرموز سینا

 
سینا اسدبیگی همانقدر که پیوستنش به پرسپولیس عجیب و غریب و ناگهانی بود، جدایی‌اش هم همانقدر باعث تعجب شود. اگر یادتان باشد او در حالی بازیکن پرسپولیس شد که طبق ادعای باشگاه ذوب آهن قراردادش با این تیم را تمدید کرده بود و در روزی که صبح با گاندوها تمرین کرد و نهار را در اردوی این تیم حضور داشت، به یکباره عصر همان روز به دفتر رضا درویش و با پرسپولیس قرارداد امضا کرد. 
جدایی او نیز چیزی مشابه همین سناریو بود. سینا سرش به کار خودش بود. در تمرین حضور فعال داشت و در روز جشن پرسپولیس هم مدعی شد که گاریدو به وی اعتقاد دارد اما ناگهان از حضور در تمرینات منع شد و پس از آن هم خبر فسخ قراردادش منتشر شد.
سینا اسدبیگی شاید اولین بازیکن تاریخ پرسپولیس باشد که هم آمدن و هم رفتنش تا این حد مرموزانه رخ داد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین