آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۲۰۲

آیت الله محفوظی درگذشت / آیت الله بهجت می گفت من روی حکم آقای محفوظی حکم نمی کنم

آیت الله محفوظی درگذشت   آیت الله بهجت می گفت من روی حکم آقای محفوظی حکم نمی کنم
آیت‌الله العظمی شیخ عباس محفوظی از مراجع عظام تقلید و از شاگردان و همراهان نهضت امام خمینی شب گذشته در بیمارستان بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفتند.
۰۸:۴۸ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

رحلت مرجع وارسته و فقیه اخلاقی حضرت آیت الله العظمی محفوظی با سابقه ی طولانی در مباحث معقول و منقول و تربیت شاگردان بسیار و تالیفات مختلف را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر ارواحنافداه، مراجع عظام تقلید، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و شاگردان و علاقمندان  و بیت شریف ایشان تسلیت عرض‌می‌کنیم.

بنا به روایت جماران، آن  مرحوم در نجف اشرف نزد آیات عظام حلی و شاهرودی کسب فیض نمود و در قم از دروس بزرگانی چون آیات عظام بروجردی ، امام خمینی و گلپایگانی و همچنین مرحوم داماد و حجت و علامه طباطبایی، علاوه بر جدیت در درس و بحث و تألیفات، اقدامات شایسته‌ای در امور خیر نظیر تأسیس دانشگاه و مرکز معلولین و مدارس علمیه و دستگیری از نیازمندان توأم با اخلاق همراه با مهربانی و سلم انجام دادند.

حضور معظم‌له در مبارزات از ابتدای نهضت اسلامی و بارها دستگیری و زندان و تبعید و همراهی با مرحوم آیت الله العظمی بهجت و مسئولیت شورای استفتاء ایشان، در حدی که مرحوم آیت الله بهجت می گفت من روی حکم آقای محفوظی حکم نمی کنم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین