آهن ملل
اصفهان آهن ۱
پرونده ویژه
۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟
وضعیت نابسمان فدراسیون فوتبال؛ هیچ مسئول رده بالایی ندارد

۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال
از بحران زمین و چالش (VAR) تا پرونده فساد، هیات‌رئیسه از هم پاشیده و تیم ملی نامحبوب!

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال

ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

کدام صرافی ها توکن HMSTER را لیست می کنند؟

کدام صرافی ها توکن HMSTER را لیست می کنند؟
صرافی‌های Bybit ،Bitfinex و Okx توکن همستر را لیست خواهند کرد و هنوز هیچ اشاره‌ای به بایننس نشده است.
۱۴:۱۸ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

فهرست صرافی‌هایی که توکن همستر کامبت در آن‌ها لیست خواهد شد، اعلام شده است. طبق اعلام تیم پشتیبانی این بازی تلگرامی موفق، توکن HMSTER در صرافی‌های Bybit ،Bitfinex و Okx در دسترس خواهد بود و هیچ اشاره‌ای به لیست‌ شدن آن در بایننس نشده است.

همستر کامبت که از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های منتشرشده در تلگرام است و بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارد، اخیراً گفته بود ایردراپ توکن HMSTR قرار است 26 سپتامبر (5 مهر) انجام شود. اخیراً فهرست صرافی‌هایی که این توکن را لیست می‌کنند، اعلام شده است.

همستر کامبت در چه صرافی‌هایی لیست می‌شود؟

تیم همستر کامبت اعلام کرد Okx اولین صرافی است که توکن HMSTER را لیست می‌کند و Bybit دومین نامی اعلام شد که HMSTR را لیست می‌کند. در ادامه گفته شد Bitfinex نیز توکن HMSTR را در پلتفرم خود لیست خواهد کرد.

درمورد احتمال لیست‌ شدن توکن همستر کامبت در بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتو در جهان، هیچ اطلاعاتی ارائه نشده است. بااین‌حال هنوز زمان زیادی تا ایردراپ و رویداد تولید توکن این بازی باقی مانده است و شاید صرافی‌های بیشتری در آینده اعلام شوند.

همستر کامبت هم‌اکنون در روسیه گرفتار مشکلات حقوقی شده است. سرمایه‌گذاران فرشته (Angel investors) در این کشور ادعا کرده‌اند در تأمین‌مالی بخشی از توسعه بازی نقش داشته‌اند و حق دریافت درآمد را دارند. این موضوع رسانه‌های روسی را نگران کرده بود و برخی از آن‌ها ادعا کرده بودند ممکن است بر فهرست‌ شدن توکن HSMTR در صرافی‌ها تأثیر بگذارد.

بااین‌حال طبق فهرست صرافی‌هایی که اعلام شده‌اند، برای فهرست‌کردن توکن HSMTR به‌ نظر می‌رسد که این موضوع تأثیر روی لیست‌ شدن آن نداشته باشد.

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: توکن همستر کامبت
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین