آهن ملل
اصفهان آهن ۱
پرونده ویژه
۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟
وضعیت نابسمان فدراسیون فوتبال؛ هیچ مسئول رده بالایی ندارد

۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال
از بحران زمین و چالش (VAR) تا پرونده فساد، هیات‌رئیسه از هم پاشیده و تیم ملی نامحبوب!

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال

ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۲۹۵

واکنش مدافع استقلال به پیشنهاد پرسپولیس

واکنش مدافع استقلال به پیشنهاد پرسپولیس
محمدحسین مرادمند با ابراز خوشحالی از تمدید قراردادش با استقلال، به حواشی اخیر و پیشنهادات از تیم‌های دیگر اشاره کرد و تأکید کرد که در نهایت تصمیم به ماندن در استقلال گرفته است.
۱۵:۲۰ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

محمدحسین مرادمند در مصاحبه‌ای با خبرنگاران از تمدید قرارداد خود با استقلال و حواشی اخیر پیرامون این موضوع صحبت کرد. او ضمن ابراز خوشحالی از ماندن در استقلال، تأکید کرد که سوءتفاهم‌هایی بین او و باشگاه به وجود آمده بود که در نهایت برطرف شد. مرادمند همچنین اشاره کرد که پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر مانند فولاد و پرسپولیس داشته، اما تصمیم نهایی‌اش ماندن در استقلال بوده است.

او در ادامه به رقابت فشرده در خط دفاع استقلال اشاره کرد و گفت که این رقابت‌ها به نفع تیم است و انگیزه بازیکنان را افزایش می‌دهد. مرادمند همچنین از همدلی و تلاش بازیکنان در کنار جواد نکونام در روزهای اخیر صحبت کرد و اظهار امیدواری کرد که تیم در بازی‌های پیش‌رو نتایج خوبی کسب کند.

مرادمند درباره واکنش هواداران نیز گفت که با برخی از حاشیه‌ها و انتقادات روبرو شده، اما به نظرات آن‌ها احترام می‌گذارد و سعی کرده با تمرینات و آمادگی بهتر، برای فصل جدید آماده باشد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین