آهن ملل
اصفهان آهن ۱
پرونده ویژه
۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟
وضعیت نابسمان فدراسیون فوتبال؛ هیچ مسئول رده بالایی ندارد

۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال
از بحران زمین و چالش (VAR) تا پرونده فساد، هیات‌رئیسه از هم پاشیده و تیم ملی نامحبوب!

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال

ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۳۱۷

بایرن مونیخ از حفظ موسیالا اطمینان دارد

بایرن مونیخ از حفظ موسیالا اطمینان دارد
خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا احتمال پیوستن ستاره آینده‌دار تیم فوتبال بایرن مونیخ به کهکشانی‌ها را بسیار کمرنگ می‌بیند.
۱۶:۴۵ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

فابریتزیو رومانو در مطلب روزانه خود درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات فوتبال اروپا به جابجایی‌های احتمالی بازیکنانی در پنجره تابستانی سال آینده اشاره داشت که یکی از مهمترین آنها بحث امکان انتقال جمال موسیالا از بایرن مونیخ به رئال مادرید بود. این در حالی است که برخی منابع خبری نیز از علاقه شدید گواردیولا و منچسترسیتی به این بازیکن خبر داده‌اند.

رومانو در باره آخرین وضعیت مذاکرات میان موسیالا و بایرن مونیخ نوشت: هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است. همه چیز فقط در حد مذاکره است. هنوز چیزی عوض نشده است، البته که بایرن مونیخ مطمئن است که موسیالا قصد ماندن دارد و این مسئله نیز برای هیئت رئیسه باشگاه نیز بسیار مهم است، طوری که آنها هیچ گونه ناکامی را در این باره نمی‌پذیرند. مذاکرات در جریان است؛ بنابراین خیلی زود است که بخواهیم ببینیم سرنوشت این ماجرا چگونه رقم می‌خورد.

 

در حالی که به نظر می‌رسد آلفونسو دیویس، دفاع چپ کانادایی بایرنی‌ها را در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد ترک می‌کند، برای باواریایی‌‌ها از دست دادن یک مهره کلیدی دیگر به شیوه‌ای مشابه یک ضرر بسیار بزرگ است. در طرف دیگر اما موسیالا ممکن است متوجه این موضوع باشد که او در میان ستاره‌های پرشمار رئال مادرید خیلی به چشم نخواهد آمد در حالی که در بایرن مونیخ می‌تواند مهمترین بازیکن تیم باشد که همه برای خدمت و رساندن توپ به او تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بایرن مونیخ
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین