آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
پرونده ویژه
۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟
وضعیت نابسمان فدراسیون فوتبال؛ هیچ مسئول رده بالایی ندارد

۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال
از بحران زمین و چالش (VAR) تا پرونده فساد، هیات‌رئیسه از هم پاشیده و تیم ملی نامحبوب!

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال

ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۴۲۰

اموال رشیدی کوچی قبل و بعد از نمایندگی مجلس تغییر کرد؟

اموال رشیدی کوچی قبل و بعد از نمایندگی مجلس تغییر کرد؟
رشیدی کوچی گفت: خدارو شکر می‌کنم که خانواده رشیدی در طول این سه دوره که در مجلس حضور داشت تخلفی نکرد و هیچکس نیست که بگوید این خانواده از طریق نمایندگی مجلس به جایی رسیده‌اند و برای خودشان کیسه دوختند. همین موضوع برای من ارزشمند است.
۱۱:۴۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

 جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مرودشت در مجلس یازدهم، در بخشی از گفت و گوی خود، درباره حضور پدر و عمویش در مجلس به عنوان نماینده توضیحاتی ارائه کرد. در ادامه بخشی از این گفت و گو را می خوانید؛

* آقای رشیدی کوچی! پدر و عموی شما نماینده مجلس بودند، شما یک سلبریتی سیاسی هستید یا نماینده مجلس یا آقازاده سیاسی ؟

بستگی به تعریف آن دارد. پدر من نماینده دوره چهارم مجلس بودند و در همان دوره زمانی که از حوزه انتخاباتی سرکشی داشتند، خودرو ایشان دچار سانحه شده و فوت کردند، من اعتقاد دارم پدرم شهید راه خدمت بود. بعد از آن عموی بنده در مجلس چهارم و پنجم بودند و من هم در مجلس یازدهم افتخار خدمت به مردم را داشتم.

خدارو شکر می‌کنم که خانواده رشیدی در طول این سه دوره که در مجلس حضور داشت تخلفی نکرد و هیچکس نیست که بگوید این خانواده از طریق نمایندگی مجلس به جایی رسیده‌اند و برای خودشان کیسه دوختند. همین موضوع برای من ارزشمند است.

حال باید گفت که تعریفمان از آقازاده چیست؟ اعتقاد من این است که پدر من یک آقای به تمام معنا بود زیرا درد مردم را می‌فهمید و اگر شما به مرودشت بیایید نام خانواده رشیدی‌کوچی را همه می‌شناسند و به نیکی یاد می‌کنند. من و برادرم هیچوقت از طریق نمایندگی مجلس علیرغم فرصت‌هایی که وجود داشت چیزی عایدمان نشد و باید این را بگویم که برادر من در حال حاضر بیکار است. در دفتر من مشغول به کار است و حقوق حداقلی می‌گیرد.

نه اینکه نتوانستم برای او کار ایجاد کنم، نخواستم. برای آنکه فردا نگوید برای برادرش کار پیدا کرد و در دفاع از حق مردم زیان گویایی داشته باشم. من این حق را از خانواده خودم محروم کردم که فردا فشاری بر من ایجاد نشود.

اگر آقازاده منظورتان این است که تجارت بین‌المللی و کشتی و خانه آنچنانی دارند، باید بگویم خیر. من آنچه از اموال دنیا دارم، در قبل و بعد از مجلس تغییری نکرده است.

* بیزینس خانوادگی در خانواده رشیدی‌کوچی وجود دارد؟

خیر. هیچ بیزینس خانوادگی در خانواده ما وجود ندارد.

* پدر و عموی شما و خودتان یک سیاستمدار هستید، اما در دوره‌ای که فضای مجازی تاثیر زیادی در زندگی مردم دارد شما تبدیل به یک سلبریتی سیاسی هم در این فضا شدید. نظر شما درباره آقای رشیدی که به عنوان سلبریتی سیاسی دیده می‌شود، چیست، آیا می پذیرید چنین برچسبی را و اینکه چه مسئولیت‌هایی مضاعفی را این شخصیت دارد؟

ابتدا باید گفت تعریف از سلبریتی چیست. آیا جنبه مثبت آن است یا منفی. در حال حاضر در جامعه اگر بخواهند فردی را تحقیر کنند، می‌گویند سلبریتی است. 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین