آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
پرونده ویژه
۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟
وضعیت نابسمان فدراسیون فوتبال؛ هیچ مسئول رده بالایی ندارد

۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال
از بحران زمین و چالش (VAR) تا پرونده فساد، هیات‌رئیسه از هم پاشیده و تیم ملی نامحبوب!

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال

ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۴۵۱

دکو: ژاوی در تغییر چرخه بارسلونا بسیار مهم بود

دکو: ژاوی در تغییر چرخه بارسلونا بسیار مهم بود
مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا ضمن تمجید از سرمربی پیشین کاتالان‌ها، درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز به اظهارنظر پرداخت.
۱۲:۴۳ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

 دکو در اظهارنظری جدید درباره ژاوی هرناندس که پس از دو سال و نیم حضور روی نیمکت مربیگری بارسلونا و با پایان یافتن فصل 24-2023 از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد، گفت: ژاوی در مقطعی سخت و در تغییر چرخه، برای باشگاه بارسلونا بسیار مهم بود. او در حالی قهرمانی در لالیگا را برای ما به ارمغان آورد که مردم انتظارش را نداشتند. ژاوی بازیکنان مهم و آینده‌داری را برای اولین بار در بارسلونا بازی داد. او کارش را به خوبی انجام داد و به رشد تیم کمک کرد.

وی همچنین درباره فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا که هر تیم در دور اول باید با هشت رقیب متفاوت بازی کند و در یک فرمت لیگی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب می‌کند، اظهار داشت: این یک لیگ قهرمانان متفاوت است و ما باید شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم. ما شانس بازی مجدد مقابل یک تیم را نداریم (اشاره به بازی رفت و برگشت در فرمت قدیم). شاید این فرمت مسابقات هیجان‌انگیزتر باشد. ما باید آرام آرام پیش برویم، تمرین کنیم، کار کنیم و روی کارمان تمرکز داشته باشیم. ما باید اینطور عمل کنیم.

مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا با اشاره به بازی پیش روی آبی‌واناری‌ها در لالیگا تصریح کرد: ما یک بازی سخت مقابل رقیبی در پیش داریم که فصل گذشته دو بار ما را شکست داد. برخی بازیکنان جیرونا تغییر کرده‌‌اند، اما این تیم هنوز شرایط خوبی دارد. ما باید هفته به هفته روی کارمان تمرکز کنیم. اگر خوب کار کنیم، شانس بیشتری برای کسب جام‌ها خواهیم داشت.  

دکو در پایان درباره عملی نشدن انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا هم گفت: ما رافینیا، فران تورس، آنسو فاتی، لامین یامال و بازیکنانی مانند فرمین لوپس و دنی اولمو را داریم که می‌توانند در آن پست بازی کنند. برای جذب بازیکنی جدید، او باید سطح بسیار بالایی داشته باشد. با جذب دنی اولمو، او گزینه‌های بیشتری به ما داد. اینطور نیست که ما با بازیکنان دیگر صحبت نکرده باشیم، اما اولویت‌های دیگری در سر داشتیم.

بارسلونا که در حال حاضر با 12 امتیاز صدرنشین لالیگاست، از ساعت 17:45 روز یکشنبه (به وقت تهران) در خانه جیرونا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین