آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
پرونده ویژه
۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟
وضعیت نابسمان فدراسیون فوتبال؛ هیچ مسئول رده بالایی ندارد

۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال
از بحران زمین و چالش (VAR) تا پرونده فساد، هیات‌رئیسه از هم پاشیده و تیم ملی نامحبوب!

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال

ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۶۱۶

فرمانده کل سپاه: قدرت‌های شیطانی قدرت آفرینش یک مگس را ندارند/ انقلاب اسلامی جلوه‌ای از قیام نورانی امام زمان است

فرمانده کل سپاه: قدرت‌های شیطانی قدرت آفرینش یک مگس را ندارند  انقلاب اسلامی جلوه‌ای از قیام نورانی امام زمان است
سرلشکر سلامی گفت: ما از دشمنان نمی‌هراسیم چون می‌دانیم که این قدرت‌های شیطانی به تعبیر الهی در سوره حج، قدرت آفرینش یک مگس را ندارند و اگر پشه‌ای از آنها پر کاهی برباید، نمی‌توانند پس بگیرند.
۱۴:۵۶ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

 سردار سلامی در برنامه صبحگاه مشترک "عهد سربازی" که از ساعتی قبل با حضور نیروهای مسلح در صحن جامع مسجد مقدس جمکران آغاز شده است، گفت: صمیمانه در این لحظات بسیار مقدس و آسمانی و در این سرزمین ملکوتی و مقدس سالروز آغاز امامت حضرت حجت بن الحسن العسکری علیه السلام را به محضر همه علما، سرداران، افسران و سربازان رشید اسلام که تحت هدایت نائب برحق امام زمان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیز برای آماده سازی مقدمات‌ و ظهور حضرت حجت در زمین مقابل ظلم ظالمان صف کشیده اند تبریک می‌گویم.

 وی افزود: توصیفات وجود شریف و مقدس حضرت امام عصر(عج) در فرازهای زیبا و معنوی دعای ندبه به خوبی جلوه‌گر ابعاد عظیم آن وجود نازنین و موهبت برای بشریت است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: حضرت ولی عصر (عج) می‌آید تا زمین را از عدل سرشار کند، پس از آنکه زمین توسط جنایتکاران از ظلم پر شده باشد و او درهم شکننده و فروپاشنده شوکت متجاوزان است.

سردار سلامی گفت: امام زمان (عج) احیا کننده و مجدد سنن و فرائز و احکام الهی است و ایشان دعوت کننده بشریت به فضیلت‌ها و احیا کننده کرامت‌های انسانی است و حضرت برای حریت و رهایی انسان از اسارت برده‌داران در زمین قیام خواهد کرد.

وی ادامه داد: حضرت ولی عصر (عج) وارث همه فضائل انبیا و موعظ اولیا الهی، عزت بخش اولیا الهی، ذلیل کننده و خار کننده دشمنان خداوند، مظهر صراط مستقیم الهی است، نه اینکه معیارها را به بشریت نشان دهد بلکه خود مظهر و معیار صراط مستقیم الهی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام زمان (عج) فرزند آیات بینات الهی، نشانه روشن حاکمیت ارزش‌ها و فضائل الهی، فرزند طاها و محکمات و تجلی قرآن است و کسی است که می‌آید تا جهان را با صلح و آرامش و آسایش و با حاکمیت و تجلی ارزش‌های اخلاقی اسلام و اعتلای کرامت انسان سرشار کند.

وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی جلوه‌ای از قیام نورانی امام زمان است و دقیقاً آنچه در فرازهای دعای عمیق مشاهده می‌شود خصلت‌های این انقلاب است؛ انقلاب اسلامی انفجار نور بود در فضای ظلمت جهل و خرافه و ظلم و بیداد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قاسم جبارین و درهم شکننده سیاست متجاوزان، مستکبران و ستمکاران است که آمده بودند تا جهان را در سلطه خود بگیرند و انسان‌ها را از خداوند دور کنند، گفت: انقلاب اسلامی ثابت قدم ماندن در تمام فتنه‌ها و کرنش‌ها را به زیبایی نشان داده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی آمده بود تا این شوکت ظاهری امپراطوری امروزین جهان را درهم بشکند و این کار را از نقطه مبدأ یعنی ایران با درهم شکستن شکوه شیطانی شاهان و عقب راندن مستکبران و ایستادن در مقابل آنان و کرنش نکردن در مقابل فشارها و ثبات قدم در مقابل فتنه‌ها به زیبایی انجام داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: انقلاب برای گشودن مبدا در صراط مستقیم الهی بود تا بندگان صالح خدا را حول این محور و امتداد در خط الهی بسازد تا در هر سرزمین اسلامی دشمنان را عقب برانند و آنها را از سیطره بر مسلمان دور سازد.

سرلشکر سلامی یادآور شد: انقلاب اسلام آمد تا شوکت از دست رفته اسلام را احیا کند و مجد و عظمت غارت شده را دوباره به مسلمان بازگرداند، وقتی به تمام حوادث و رویدادهای بزرگ انقلاب نگاه می‌کنیم، نشان می‌دهد که این انقلاب در مسیر ظهور در حال ایجاد زمینه‌سازی است. از سوی دیگر این انقلاب برای آن است که انسان‌ها به کرامت واقعی خود آشنا شوند و آن زنجیرهای اسارت بردگی در فضای برده‌داری مدرن از دست و پای آنان باز شود.

وی تصریح کرد: یک جریانی از مبارزه حق به تمام معنا با تمام شکوه خود در مقابل باطل با همه جلوه‌های شیطانی خود روی زمین شکل گرفت و بیرق‌های توحید برافراشته شد و پیشانی بندهای جهاد بر جبین جوانان مومن و مسلمان بسته و بلاد اسلامی به میدان جهاد تبدیل شد تا بالاخره متجاوزان مجبور شوند به تدریج متصرفات سنتی خود را از دست بدهند و اسلام در پرتوی حاکمیت و ساخت قدرت در هندسه قدرت جهانی ظهور و جلوه‌ای تام و قابل اعتماد و احترام بیابد، قدرت مسلمانان به رسمیت شناخته شود، اعتبار قدرتشان در جهان درک شود و همگان بدانند که نمی‌توان بر مومنان مسلط شد. بدانند که غیرمسلمانان نمی‌توانند بر مسلمانان حاکم شوند و این خلاف سنت الهی است.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ما به دنبال وراثت مستضعفان بر روی زمین هستیم، گفت: ظهور، یک جریان ممتد است که از مبدا انقلاب اسلامی ایران آغاز شده تا آن زمانی که جهان ظرفیت و تحمل پذیرش آن قیام جهانی و الهی را بیابد و این راه یک راه ادامه‌دار است.

وی افزود: ما برای این‌ مسیر شهیدان زیادی دادیم‌ اما بیعتمان پا برجاست؛ هرچه بیشتر شهید می‌دهیم‌ محکمتر شده و به راهمان پایبندتر می‌شویم‌. ما آمدیم تا زمین را برای آن امامی که پیونددهنده آسمان و زمین است، آماده کنیم تا آن زمان که زمین همه ظرفیت‌های خود را نشان دهد و به برکت تقوای مومنان رحمت الهی از آسمان نازل شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از آثار و نشانه‌های ظهور حضرت حجت(ع) پیوند خوردن آسمان و زمین و بارش برکات الهی بر حیات انسان است، گفت: شکل‌گیری حیات طیبه با کلام طیب، عمل صالح و وسعت یافتن حدود روی زمین و ادامه فرائض و انقلاب ما در این مسیر صورت می‌گیرد.

سرلشکر سلامی افزود: ما در کنار بیرق‌دار جانباز انقلابمان؛ رهبر عظیم‌الشان ایران که نایب امام‌زمان است، تا آخرین قطره خون، تا آخرین نفس و تا آنجا که دست‌هایمان‌ توان دارد،‌ پاهایمان قدرت حرکت و چشمانمان قدرت دیدن و سرهایمان قدرت جنبیدن دارد، ایستاده ایم.

وی تاکید کرد: زمین را ترک‌ نمی‌کنیم‌ و در امتداد زمین و زمان حرکت می‌کنیم؛ ما در صحنه‌های سخت، نزول نصرت‌های الهی را دیده‌ایم. ما دیگر از دشمنانمان نمی‌هراسیم چون معتقدیم کبریایی از آن خداوند است و وَلَهُ الْکِبْرِیَاءُ فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ.

فرمانده کل سپاه پاسداران‌ انقلاب اسلامی گفت: ما از دشمنان نمی‌هراسیم چون می‌دانیم که این قدرت‌های شیطانی به تعبیر الهی در سوره حج، قدرت آفرینش یک مگس را ندارند و اگر پشه‌ای از آنها پر کاهی برباید، نمی‌توانند پس بگیرند.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین