آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
پرونده ویژه
۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟
وضعیت نابسمان فدراسیون فوتبال؛ هیچ مسئول رده بالایی ندارد

۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال
از بحران زمین و چالش (VAR) تا پرونده فساد، هیات‌رئیسه از هم پاشیده و تیم ملی نامحبوب!

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال

ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۶۲۰

افسوس که استقلال فورواردی مثل قایدی ندارد/ یک برد آسیایی اوضاع استقلال را دگرگون می‌کند

افسوس که استقلال فورواردی مثل قایدی ندارد  یک برد آسیایی اوضاع استقلال را دگرگون می‌کند
پیشکسوت استقلال گفت: مایه خجالت است که بعد از ۵۰ سال نمی‌توانیم یک استادیوم را حتی بازسازی کنیم و اینقدر باید خجالت زده شویم که تیم‌های قطری ما را سوژه کنند.
۱۵:۳۲ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

منصور رشیدی بازیکن و مربی اسبق استقلال  درباره شرایط این روزهای استقلال در آستانه ورود به لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت:

بعد از بحث ادامه همکاری استقلال با نکونام و دور شدن از حاشیه‌های اخیر حالا این آرامش به جواد نکونام کمک می‌کند تا با فراغ بال بیشتری تیمش را هدایت و آماده رقابت با الغرافه کند. البته استقلال هنوز نواقصی دارد. از جمله اینکه این تیم در خط حمله‌اش تمام کننده ندارد. افسوس که ما هنوز بعد از جدایی دیاباته و قایدی نتوانسته‌ایم دو فوروارد گلزن خوب را در تیم داشته باشیم. باعث تاسف است که یکی مثل محبی یا قائدی نمی‌توانند در استقلال بمانند و ما از این بابت باید دائماً ضرر بدهیم. اگر استقلال فوروارد خوب داشت الان هر سه بازی اولش را برده بود و فصل قبل هم قهرمان می‌شد.

بازیکن قدیمی استقلال با اشاره به حریف قطری این تیم اضافه کرد:

من شناخت چندانی از این حریف ندارم اما قطعاً تیم الغرافه سرمایه‌گذاری زیادی برای رقابت‌های این فصل ستارگان قطر کرده و می‌خواهد در آسیا هم برای خودش اسم و رسمی به پا کند. در رابطه با این تیم قطعاً آقای نکونام و کادر فنی اش تحقیق کرده‌اند و باید بدانم که ما در بازی خانگی باید برنده شویم و سه امتیاز را در ایران نگه داریم.

رشیدی درباره برگزاری این دیدار در ورزشگاه شهر قدس تصریح کرد:

مایه خجالت و تاسف است که ما بعد از ۵۰ سال هنوز نتوانسته‌ایم ورزشگاه آزادی را درست و حسابی تعمیر و راه اندازی کنیم. ۵ دهه قبل کل این مجموعه ظرف ۳ سال ساخته شد اما حالا برای ترمیم زمین شماره یک‌اش که زمین اصلی آزادی است چندین ماه است که معطل مانده‌ایم و حالا هم با منّت گذاشتن بر سر هواداران استقلال می‌گویند تا چند ماه دیگر آماده می‌شود. مایه خجالت است که ما در فوتبال حوزه خلیج فارس می‌بینیم کشورهایی مثل عراق، قطر، امارات و عربستان با آن گرما زمین‌های چمن درجه یک دارند اما ما در ایرانِ چهار فصل، نمی‌توانیم یک چمن مرتب و درست و حسابی داشته باشیم. متاسفم که آنها ما را سوژه می‌کنند و نواقص فوتبال کشورمان را این چنین به روی ما می‌آورند و پیشنهاد می‌دهند که اگر ایران نمی‌تواند ما می‌توانیم میزبان تیم‌هایش باشیم. این‌ها مایه خجالت و ننگ ماست.

رشیدی در آخر گفت:

امیدوارم بازی خوبی بشود و تیم استقلال بتواند بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان و ناراحتی‌هایی که برای هواداران این تیم به وجود آمد با یک برد آسیایی خودش را دوباره در شرایط خوب قرار بدهد و نتایج بهتری هم در رقابت‌های بعدی در ایران و آسیا به دست بیاورد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین