آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
پرونده ویژه
۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟
وضعیت نابسمان فدراسیون فوتبال؛ هیچ مسئول رده بالایی ندارد

۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال
از بحران زمین و چالش (VAR) تا پرونده فساد، هیات‌رئیسه از هم پاشیده و تیم ملی نامحبوب!

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال

ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۶۶۸

مهاجری: دیدگاه فولاد نسبت به سال گذشته تغییر کرده است

مهاجری: دیدگاه فولاد نسبت به سال گذشته تغییر کرده است
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد می‌گوید فولاد با تغییراتی که داشته نسبت به فصل بیست‌وسوم دیدگاه متفاوتی دارد.
۲۰:۰۵ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی خیبر خرم‌آباد مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: هفته چهارم با یک وقفه‌ای که برای بازی‌های تیم ملی و فیفادی ایجاد شده بود، برگزار خواهد شد. ما در هفته چهارم مقابل تیم شایسته فولاد بازی داریم. دیدگاه فولاد نسبت به سال گذشته قطعاً تغییر کرده است. سه بازی اول فولاد مؤید این قضیه است. کادر فنی و در رأس آن آقای یحیی گل‌محمدی به همراه آقای مطهری و بازیکنانی که جذب شدند، در سه هفته‌ای نخست لیگ، فوتبال باکیفیتی ارائه کردند.

وی در ادامه افزود: کلاً تحولاتی که در فولاد صورت گرفته، نویددهنده بازگشت این باشگاه به روزهای خوبش است. همانطور که در رأس مدیریت این باشگاه آقای نصیرزاده حضور دارد. بنده افتخار همکاری با ایشان را در باشگاه ماشین‌سازی داشتم و می‌دانم سرمنشا خیر است. فولاد در گذشته نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود و بازی‌های باکیفیتی ارائه کرد، امیدوارم به سرمنشا خودش بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد راجع به شرایط تیمش پیش از تقابل با فولاد تصریح کرد: تیمی هستیم که با یکسری اشکالات سه هفته اول را پشت سر گذاشتیم. تلاش کردیم اشکالات‌مان را کمرنگ یا برطرف کنیم و بتوانیم تیمی جنجگو باشیم و از اعتبارمان دفاع کنیم. ضمن احترام به تیم شایسته فولاد، برای پیروزی تلاش خواهیم کرد و برای لحظات بازی می‌جنگیم. امیدوارم فردا ضمن ارائه بازی خوب، نتیجه لازمه را کسب کنیم و قدم‌های محکم خودمان را برای هفته‌های سخت‌تر آینده برداریم.

مهاجری به دشواری کارش در فصل جاری لیگ برتر اشاره کرد و یادآور شد: می‌دانم امسال یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای خیبر خواهد بود. در فضایی قرار گرفته‌ایم که شاید کمی برای مجموعه ناشناخته باشد، ولی هر چه جلوتر می‌رویم این سازگار شدن به ما کمک می‌کند که تیم بهتری باشیم.

وی در مورد بحث سخت‌افزاری و کمبود امکانات که مشکل این روزهای فوتبال کشورمان به شمار می‌آید، اذعان داشت: یک چیزی که همه ما را کمک می‌کند بحث سخت‌افزاری فوتبال است. متأسفانه اکثر تیم‌های ما برای میزبانی دچار اشکال هستند. اینجا از مجموعه اجرایی باشگاه خیبر و مسئولان خرم‌آباد تشکر می‌کنم و جای تقدیر دارد که توانستند در یک فرصت دو ماهه زیرساخت‌ها را آماده کنند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با اشاره به اقدامات انجام شده برای حفظ امتیاز میزبانی این تیم توضیح داد: از روزی که ما صعودمان به لیگ برتر قطعی شد در واقع مسئولان همت را به کار گرفتند و توانستند تا جایی که امکان دارد بهترین شرایط را برای میزبانی فراهم کنند. دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان به خرم‌آباد آمدند و خدا را شکر هر دو تیم از شرایط میزبانی رضایت داشتند. این نشان می‌دهد، اهداف ما در زمین و خارج زمین بزرگ است.

مهاجری درباره محرومان و مصدومان تیمش به خبرنگاران گفت: خوشبختانه در این بازی محروم نداریم. یک بازیکن با مصدومیت جزئی داشتیم که در واقع با تلاش کادر پزشکی برای بازی آماده است.

وی در ادامه بدون آنکه خبرنگاری درباره لیست تیم خیبر سؤالی داشته باشد، تأکید کرد: چیزی که شاید در سؤال شما نبود، اما من باید بگویم بحث لیست 18 نفره تیم‌مان است که ما را اذیت می‌کند. اگر چیزی بناست قانون شود، باید از قبل به باشگاه‌ها گفته شود تا آنها آمادگی داشته باشند. در حال حاضر در لیست تیم بزرگسالان 20 بازیکن دارد. این خیلی بد است که من در هر بازی دو بازیکن بزرگسال و تعدادی از بازیکنان زیر 18 سال خودم را روی سکو بفرستم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد همچنین یادآور شد: این قانون خوب نیست و خیلی دیر وضع شد. ای کاش زودتر اطلاع می‌دادند که ما می‌توانیم 18 بازیکن بزرگسال داشته باشیم. یک وقتی شما می‌گویید از دو بازیکن امید، استفاده شود و من هم موافق آن و جوانگرایی هستم. اگر به رزومه کاری‌ام نگاه کنید جوانان خوبی را تحویل فوتبال مملکت دادم، ولی این موضوع یک روزه اتفاق نخواهد افتاد.

مهاجری تأکید کرد: یک خواهشی دارم که آماری تهیه شود و بررسی کنید در سه هفته نخست لیگ برتر، چند بازیکن امید در این پروسه مورد استفاده تیم‌ها قرار گرفتند و بازی کردند. بررسی شود که چقدر سرمایه ما هدر می‌رود. امیدوارم این قضیه را در هیئت رئیسه سازمان لیگ مورد بررسی و بازنگری قرار بدهند که تیم‌ها بتوانند از ظرفیت صد درصدی خود استفاده کنند.

وی با اشاره دوباره به وضعیت شاگردانش پیش از بازی فولاد، اظهار داشت: بازیکنانم به لحاظ بدنی و روحی،‌ آمادگی کامل برای حضور در این مسابقه را دارند. خوشبختانه محروم و مصدوم جدی نداریم.

مهاجری درباره تعطیلات و وقفه‌های فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر که تا پایان اسفند ماه سال جاری تکرار می‌شود، اذعان داشت: قطعاً تأثیر این موضوع، منفی است. تا تیم شما خودش را آماده می‌کند و در شرایط مسابقه قرار می‌گیرد، دوباره لیگ متوقف می‌شود، به ویژه تیم ما که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده است. بازیکنان تیم من در فضای لیگ برتر نبودند و یک فضای جدید را تجربه می‌کنند. در چنین شرایطی وقتی شما سه یا چهار هفته بازی می‎کنید، آماده بازی هفته بعدی می‌شوید.

وی ادامه داد: بحث فیفادی یا وقفه‌هایی که در لیگ پیش می‌آید، کار را سخت می‌کند، به ویژه برای تیمی که در شهرستان است. ما نتوانستیم حتی یک بازی تدارکاتی در خرم‌آباد برگزار کنیم، چون با هر تیمی تماس گرفتیم، شرایط آمدن به این شهر را نداشت. اگر ما بخواهیم برای برگزاری تدارکاتی به تهران بیاییم باید حداقل 700 یا 800 میلیون تومان هزینه کنیم. امیدوارم سازمان لیگ طوری برنامه‌ریزی کند که باشگاه‌ها کمتر ضرر کنند. البته می‌دانم آنها هم مسائل خاص خودشان را دارند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین