آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
پرونده ویژه
۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟
وضعیت نابسمان فدراسیون فوتبال؛ هیچ مسئول رده بالایی ندارد

۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال
از بحران زمین و چالش (VAR) تا پرونده فساد، هیات‌رئیسه از هم پاشیده و تیم ملی نامحبوب!

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال

ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۶۷۸

گل‌محمدی پدیده لیگ را انتخاب کرد/ واکنش یحیی به موفقیت تیم ملی

گل‌محمدی  پدیده لیگ را انتخاب کرد  واکنش یحیی به موفقیت تیم ملی
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار با خیبر توضیح داد.
۲۰:۳۳ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

فولاد و خیبر فردا (شنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم آباد، اظهار کرد: به عزیزی و باقری تسلیت می‌گویم و آرزوی صبر دارم. با تیمی بازی داریم که یکی از تیم‌های هیجان انگیز لیگ است و بابت صعود به  آن‌ها تبریک می‌گویم. تیم جذاب و خوبی هستند و احساس می‌کنم بتوانند پدیده لیگ باشند.

او افزود: بازی آسانی برای دو تیم تیم نیست و امیدوارم بتوانیم با حضور هواداران بازی خوبی انجام دهیم که به سود ما باشد.  بی‌صبرانه منتظر حضور گرم هواداران هستیم و حضورشان  مشوق و دلگرمی برای ما است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و مطمئن هستیم یکی از بازی‌های خوی لیگ خواهد بود و امیدوارم به برد برسیم.

گل محمدی گفت: احتمالاً در یکی دو پست بازیکن جذب خواهیم کرد. بازیکنی که قرار است به فولاد اضافه شود باید از نظر فنی جایگاه خوبی داشته باشند تا بتواند به ما کمک کند و ما تلاش می‌کنیم که این بازیکنان را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تعطیلی لیگ نیز عنوان کرد: اردوی خوبی در تهران داشتیم و امیدواریم با یک آمادگی خوب در بازی فردا شرکت کنیم. یکی دوتا از بچه‌ها شاید به بیماری و مصدومیت همراه ما نباشند اما مطمئن هستم بازیکنانم انگیزه خیلی بالایی دارند و با حس و انرژی بالا تمرین و لیگ را شروع کردند. به بازیکنان خیلی امیدوارم و یکسری سخت‌گیری‌هایی را تحمل کرده‌اند. تلاش زیادی کرده‌اند که سطح آمادگی‌شان را بالا ببرند و امیدوارم در نهایت فردا عملکرد خوبی داشته باشند.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تیم ملی گفت: ممنونم می‌شوم فقط درباره بازی صحبت کنید. به عنوان عضوی از این فوتبال همیشه آرزویم این بوده که تیم ملی موفق باشد چون موفقیت تیم ملی، موفقیت همه خانواده فوتبال است. تیم ملی دو برد ارزشمند کسب کرد و آنها نیز سختی‌های خودشان را دارند و برایشان آرزو موفقیت دارم.

او در پاسخ به این سوال که از چه زمانی می‌توانیم فولاد دلخواه گل‌محمدی را ببینیم خاطرنشان کرد: اتفاقات زیادی در گذشته افتاده و تغییرات زیادی داشته‌ایم. نیاز به زمان داریم و مسیر طولانی است ولی در کنار هواداران و با رسیدگی خوب و با برنامه ریزی خوب به افتخارات خوبی برسیم. نیاز به اتحاد و همدلی داریم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین