آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
پرونده ویژه
۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟
وضعیت نابسمان فدراسیون فوتبال؛ هیچ مسئول رده بالایی ندارد

۲۰ روز گذشت، پرونده فساد در فوتبال چه شد؟

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال
از بحران زمین و چالش (VAR) تا پرونده فساد، هیات‌رئیسه از هم پاشیده و تیم ملی نامحبوب!

فدراسیون در منگنه مشکلات؛ سکوت عجیب مدیران فدراسیون فوتبال

ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۷۱۱

فابرگاس در خطر اخراج از محل سکونتش در سوئیس

فابرگاس در خطر اخراج از محل سکونتش در سوئیس
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال کوموی ایتالیا درگیر یک نزاع حقوقی جدید شده است.
۱۱:۳۴ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

 به نقل از لیبراتی‌وی، سسک فابرگاس سرمربی تیم فوتبال کوموی ایتالیا در خطر اخراج از آپارتمان محل سکونتش در کشور سوئیس قرار گرفته که دلیل آن عدم پرداخت اجاره بها است.

کومو، شهری که فابرگاس تیم آن را هدایت می‌کند، یکی از شهرهای ایتالیا در نزدیکی مرز سوئیس است و چند ماه قبل فابرگاس آپارتمانی مجلل را در منطقه بیسونه در شهر کانتون تیسیونو که جزو منطقه ایتالیایی زبان‌های سوئیس است، اجاره کرد تا در آنجا اقامت داشته باشد. او اما برای مدتی از پرداخت اجاره بهای این ملک خودداری کرده و به همین دلیل مجموع رقم بدهی‌اش به مالک ساختمان شامل اجاره بها و شارژ ساختمان به 34 هزار فرانک سوئیس رسیده است. مالک پس از بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌هایش برای وصول طلب خود، سعی در تماس با وکیل فابرگاس داشت اما از این طریق هم به جایی نرسید و به این ترتیب مجبور به شکایت از ستاره سابق آرسنال شد.

 

اکنون قاضی پرونده با بررسی پرونده یک هفته به فابرگاس فرصت داده تا بدهی‌اش را پرداخت کند و در غیراینصورت، حکم تخلیه ملک را برای مالک صادر خواهد کرد. به این ترتیب سرمربی کومو که همراه با خانواده‌اش زندگی‌ می‌کند، مجبور به ترک محل سکونت خود خواهد شد.

فابرگاس 37 ساله تابستان سال 2022 به عنوان بازیکن به تیم کومو پیوست و یک سال بعد بازنشسته شد و هدایت تیم زیر 19 ساله‌های باشگاه را برعهده گرفت اما خیلی زود ارتقای رتبه گرفت و سرمربی تیم اصلی باشگاه شد و آن را به سری A رساند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سری A
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین