آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۸۰۵

سروش رفیعی گزینه اول گاریدو برای خط میانی پرسپولیس

سروش رفیعی گزینه اول گاریدو برای خط میانی پرسپولیس
برای بازی با الاهلی عربستان، باز هم شاهد حضور سروش رفیعی در میانه میدان پرسپولیس خواهیم بود.
۱۵:۲۰ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

پرسپولیس در شرایطی قرار است که از ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۲۶ شهریور در شهرز جده به مصاف تیم پرقدرت و پرمهره الاهلی عربستان برود که در این بازی تمام نفرات خود به جز مرتضی پورعلی گنجی را به همراه خواهد داشت. طبیعی است که گاریدو به عنوان سرمربی تازه وارد پرسپولیس نمی خواهد در همان اولین گام در رقابت های آسیایی امتیاز از دست بدهد و بی تردید بهترین و آماده ترین نفرات خود را راهی زمین خواهد کرد.

در این خصوص خبردار شدیم، سروش رفیعی هافبک تکنیکی و باتجربه سرخ ها که در بازی با تراکتور از زمین اخراج شد و در بازی با فولاد نیز غایب بود طی روزهای اخیر یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان زمین بوده و با توجه به تجربه بالایی که از رقابت های آسیایی دارد احتمالا به عنوان اولین گزینه کادرفنی در ترکیب اصلی سرخ ها قرار خواهد گرفت. اگرچه در این پست محمد خدابنده لو در بازی با فولاد نیز عملکرد خوبی داشت اما بعید است از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد و به همین دلیل باز هم شاهد حضور زوج ریگی-رفیعی در میانه میدان خواهیم بود.

هر چند هنوز ۴۸ ساعت تا زمان برگزاری مسابقه باقی مانده و باید دید درنهایت گاریدو برای ترکیب تیمش چه تدابیری خواهد اندیشید.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین