آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۸۲۳

علی خسروی: من بودم بازی را تعطیل می‌کردم/مشکلی با هواداران استقلال ندارم

علی خسروی: من بودم بازی را تعطیل می‌کردم مشکلی با هواداران استقلال ندارم
علی خسروی اعلام کرد با هواداران هیچ تیمی مشکل ندارد، ولی جلوی فحاشان مجازی می‌ایستد.
۱۵:۵۶ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

 علی خسروی بعد از شرکت در مجمع فدراسیون ژیمناستیک  پیرامون مسائل مختلف صحبت کرد. از فاصله گرفتن خودش از فوتبال گرفته تا آنچه شب گذشته در جریان بازی سپاهان و ملوان منجر به فوت یک هوادار شد. مشروح این صحبت‌ها را در ادامه می‌خوانید.

* در صداوسیما قانونی گذاشتند که فقط شامل حال من بود
«من یک جمله پیش خودم دارم که می‌گوید انقلاب فرزندانش را می‌خورد. بخشنامه‌ای صادر شد که ارکان فدراسیون و ناظرها و اعضای کمیته داوران حق کارشناسی ندارند. ما هم گفتیم چشم. ولی تنها کسی که این بخشنامه شامل حالش شد فقط من بودم و بقیه دوستان همه به فعالیت کارشناسی خود در رادیو و تلویزیون ادامه می‌دهند. در این باره پیگیری‌هایی هم کرده‌ام که به نتیجه خاصی نرسیده است. اگر سلیقه خود صداوسیما باشد که با چه کسانی کار کند قابل درک است ولی از جایی گفتند من نباید باشم که تا آخر این قضیه را پیگیری خواهم کرد.»

* مشکلی با هواداران استقلال ندارم
«هفته گذشته که به مراسم مرحومه سارا طاووسی خبرنگار حوزه استقلال رفتم، هواداران این تیم را در آنجا دیدم و مشکلی بین ما وجود ندارد. اصلا هواداران استقلال و پرسپولیس کاری با این مسائل ندارند. این شیطنت‌ها را ارتش‌های مجازی انجام می‌دهند که اکثرشان هم فیک (غیرواقعی) هستند. من دست هوادار واقعی استقلال را می‌بوسم، ولی کسی که بخواهد ادای هوادار را دربیاورد و فحاشی کند را جلویش می‌ایستم.»

* من بودم بازی سپاهان – ملوان را تعطیل می‌کردم
«برای آن هوادار ملوان و خانواده‌اش ناراحت هستم. اگر قانون خودم باشد بازی را تعطیل می‌کردم، چون تماشاگر برای دیدن آن بازی آمده است. آن فردی که سکته کرده طبق دستورات پزشکی و ایفمارک اصلا نباید تکان داده می‌شده و تکنسین پزشکی وسایل احیا را به بالای سکو می‌برده و برای نجات او تلاش می‌کرده است.»

* یک صحنه VAR از جان انسان مهمتر است؟
«مگر همین دیشب بازی شمس آذر و استقلال خوزستان آنقدر برای بازبینی یک صحنه در VAR متوقف نشد؟ یعنی ارزش یک صحنه فوتبال از جان یک انسان هم بیشتر است؟ خوشحالم که وزیر و فدراسیون خیلی سریع ورود کردند، ولی این کار نوش‌داور بعد از مرگ سهراب است. از این اتفاق نباید به راحتی عبور کرد و حتما باید جوانب آن پیگیری شود. حتما به این خانواده سر می‌زنم و از نزدیک به آنها عرض تسلیت خواهم کرد. طرفداران ملوان و نساجی را باید از دیگر تیم‌ها جدا بدانیم. به نظر من ملوان و نساجی تیم‌های خدا هستند، چون آدم‌های داخل خیابان به دور از هیچ فشاری این دو تیم را دوست دارند.»

* رفعتی بهترین تصمیم گیرنده بوده
«حتی بازی‌هایی بوده که در ورزشگاه اتفاقی رخ داده که منجر به فوت کسی شده و به همین دلیل بازی به طور کامل تعطیل شده است. در آن لحظه آقای رفعتی حضور داشته و همه چیز را از نزدیک دیده و بهترین تصمیم گیرنده بوده است. شاید بهتر این بود که دستورات پزشکی برای رسیدگی به آن هوادار درست‌تر انجام می‌شد و ماجرا را به داور بازی اطلاع می‌دادند تا داور برای توقف یا ادامه بازی یا تعطیل شدن آن تصمیم می‌گرفت.»

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین