آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۱۰۱۳

رد پیشنهاد نجومی پاری‌سن‌ژرمن برای پدیده بارسلونا

رد پیشنهاد نجومی پاری‌سن‌ژرمن برای پدیده بارسلونا
یک منبع نزدیک به بارسلونا مدعی شد که این باشگاه می‌توانست از فروش ستاره جوان خود درآمدی قابل توجه به دست آورد اما از این کار خودداری کرده است.
۱۴:۴۴ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

 به نقل از سایت فوتبال اسپانیا؛ زمانی که صحبت از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال جهان می‌شود، یکی از اولین نفراتی که نامش به میان می‌آید لامین یامال ستاره 17 ساله تیم بارسلوناست، بازیکنی که امسال در رقابت‌های یورو 2024 طوری درخشید و به اسپانیا برای فتح این رقابت‌ها کمک کرد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای خرید او حاضر شد پیشنهادی محیرالعقول بدهد؛ پیشنهادی حتی بالاتر از آنچه برای خرید نیمار ارائه کرد و با آن رکورد گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال را شکست.

این ادعای اندی بارا ایجنت معروف اسپانیایی است که گفته می‌شود با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا و دکو مدیر ورزشی باشگاه رابطه‌ای نزدیک دارد. بارا در پادکستی با عنوان «اینکوباتور» با اشاره به اینکه پاریسی‌ها بعد از انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در صدد پیدا کردن یک جانشین برای او هستند گفت: در مورد بارسلونا یک چیزی که من می‌دانم این است که این باشگاه برای فروش لامین یامال از پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی نزدیک به 250 میلیون یورو داشت که آن را رد کرد.

 

یامال با بارسلونا قراردادی دارد که بند فسخ آن یک میلیارد یورو است و به نظر نمی‌رسد که مشتریان او جز فعالسازی این بند، راه دیگری برای جدا کردنش از تیم کاتالان داشته باشند. در واقع این همان کاری بود که پاریسی‌ها برای خرید نیمار از بارسلونا در سال 2017 انجام دادند و بند فسخ 222 میلیون یورویی قرارداد او را پرداختند.

انتهای پیام/

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: لالیگا بارسلونا
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین