آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

۷۷ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد

۷۷ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد
مجری طرح گندم گفت: تاکنون ۱۶۱ همت از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است و انتظار می‌رود بقیه مطالبات طبق وعده سازمان برنامه و بودجه تا پایان شهریور واریز شود.
۱۶:۰۷ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

سهراب سهرابی گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۱۱ میلیون و ۹۴۲ هزارتن با ارزش ۲۱۰ همت از کشاورزان خریداری شده است.

او از پرداخت ۷۷ درصد مطالبات گندمکاران خبر داد و گفت: تاکنون ۱۶۱ همت از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است انتظار می رود طبق وعده سازمان برنامه و بودجه  مابقی مطالبات تا پایان شهریور واریز شود.

سهرابی ادامه داد: براساس آمار امسال تولید ۱۵ میلیون تن گندم قطعی است و برآورد می شود که با استمرار این روند خرید تضمینی به ۱۲ میلیون تن برسد که براین اساس گندم صنف و صنعت و خبازی از این محل تامین می شود.

 مجری طرح گندم از رکورد خرید تضمینی گندم خبر داد و گفت: براساس آمار طی سال های بعد از انقلاب بالاترین میزان خرید تضمینی گندم با ۱۱ میلیون و ۵۲۰ هزارتن به سال ۹۵ بر می گردد که خوشبختانه امسال میزان خرید از این رقم هم فراتر رفت.

او با بیان اینکه کشت رسمی گندم از ۲۸ شهریور آغاز می شود، افزود: امسال برنامه کشت گندم حداکثر ۶ میلیون هکتار است چراکه در حوزه گندم بدنبال افزایش سطح زیرکشت نیستیم.

سهرابی گفت: امسال علاوه بر میزان خرید تضمینی، ۵۰۰ هزارتن بذر اصلاح شده از کشاورزان خریداری شده است که براین اساس بخش اعظم برنامه خرید بذر محقق شده است.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین