آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۱۳۶۹

مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش برطرف می‌شود

مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش برطرف می‌شود
وزیر آموزش و پرورش: آموزش‌وپرورش کلاً کمبود معلم دارد ولی تأمین می‌شود. اولویت برای جبران کمبود معلم برای مقطع اول ابتدایی است
۱۳:۱۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش برطرف می‌شود. علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم جشن شکوفه‌ها گفت: آموزش‌وپرورش کلاً کمبود معلم دارد ولی تأمین می‌شود.

وی افزود: اولویت برای جبران کمبود معلم برای مقطع اول ابتدایی است. همچنین وزیر آموزش و پرورش در جشن شکوفه‌ها خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: والدین از ماه‌ها قبل وسایل آمدن به مدرسه را برای شما فراهم کرده‌اند بنابراین باید به آنها افتخار کرد.

کاظمی با اشاره به اینکه والدین باید در کنار معلمان باشند چراکه با همراهی آنها است که می‌توان کارهای جدی انجام داد، تاکید کرد: کار معلم ابتدایی انسان سازی است.

او با بیان اینکه تمامی شخصیت دانش آموزان در دوران ابتدایی شکل می‌گیرد، ادامه داد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش‌آموز امروز وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند و دوره جدیدی از زندگی خود را آغاز می‌کنند. البته پیش‌بینی می‌شود که تا پایان ثبت‌نام دانش آموزان، این میزان به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برسد.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تمامی تلاش و اقدامات لازم را برای حضور با نشاط و دلنشین دانش‌آموزان در مدارس فراهم کرده ایم چراکه آنها نسلی هستند که آینده ایران را خواهند ساخت.

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: معلم
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث