آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۳۱۷۹

السد به دنبال انتقام نکونام به دنبال بقا

السد به دنبال انتقام نکونام به دنبال بقا
با توجه به برگزاری دیدار دربی پایتخت و حواشی و شرایط خاص مربوط به این بازی استقلالی‌ها باید از امروز در دوحه عزم خود را برای کسب دوم پیروزی در لیگ نخبگان آسیا جزم کنند.
۱۴:۱۹ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

 با توجه به برگزاری دیدار دوم تیم استقلال در لیگ نخبگان آسیا در تاریخ نهم مهرماه این تیم چاره ای جز این ندارد که خودش را برای برگزاری یک مسابقه سنگین مقابل یکی از تیم‌های خوب قطری آماده کند.

تیم‌های استقلال و السد قطر سابقه رویارویی با هم راه داشته و هنوز کسی پیروزی استقلال در ورزشگاه خانگی‌اش مقابل السد پیش چشم بیش از ۹۰ هزار جمعیت را از یاد نبرده است.

با توجه به برد استقلال در بازی اول مقابل الغرافه، قطعاً قطری‌ها برای جبران شکست تیم هموطن‌شان در دیدار مقابل نماینده کشورمان با انگیزه و انرژی زیادی به میدان خواهند آمد اما استقلال هم ثابت کرده در بازی‌های خارج از خانه و بین المللی یک تیم متفاوت است.

از سوی دیگر جواد نکونام هم که یک فرصت دیگر از سوی کادر مدیرذیتی پیدا کرده تا در این تیم بماند حالا باید هرطور شده برای بقای خودش بجنگد تا در کنار کسب سه امتیاز دوم(در لیگ نخبگان) راهش برای نشستن روی نیمکت استقلال را باز نگه دارد.

با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و السد در کشور قطر که قرار است روز دوشنبه برگزار شود استقلالی‌ها تنها امروز و فردا را فرصت دارند تا به تمرین برای این دیدار بپردازند. از این رو کاملا مشخص است که استقلال حتی فرصت برای نفس کشیدن هم ندارد و باید دائم در کوران مسابقات باشد. چرا که پس از آن باید بلافاصله به تهران برگشته و خد را برای دیدار با تیم مهدی رحمتی یعنی هوادار آماده کند.

طبق اعلام قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، این مسابقه روز دوشنبه نهم مهر ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه خانگی السد قطر برگزار می‌شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین