آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۳۵۴۲

پایان شایعات استقلال درباره اختلاف جلالی و زکی‌پور +عکس

پایان شایعات استقلال درباره اختلاف جلالی و زکی‌پور +عکس
در ماه‌های گذشته و پس از حضور میلاد زکی‌پور در استقلال شایعاتی مبنی بر اختلاف بین این بازیکن و هم پستی ملی‌پوشش در دفاع چپ مطرح بود.
۱۲:۵۵ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

 میلاد زکی‌پور بازیکن سال‌های گذشته تیم استقلال که پس از جدایی از این تیم به گل گهر سیرجان و سپس سپاهان پیوست در بازگشت به استقلال با حرف و حدیث‌هایی در رابطه با پستش در ترکیب تیم استقلال مواجه شد.

شروع مسابقات لیگ برتر و حضور میلاد زکی‌پور در پست دفاع چپ استقلال جایی که ابوالفضل جلالی به عنوان بازیکن جام جهانی رفته این تیم فصل قبل در آن به میدان می‌رفت موجب شد تا شایعاتی پیرامون اختلاف نظر بین این دو بازیکن در تمرینات و اردوهای استقلال بر سر زبان‌ها بیفتد.

در بازیهای اخیر نیز این دو بازیکن اغلب با یکدیگر تعویض می‌شدند و همین مسائل موجب شده بود تا شایعات درباره این موضوع بیشتر هم بشود. گرچه مصدومیت ابوالفضل جلالی در هفته‌های نخست شروع مسابقات لیگ برتر این موضوع را کمرنگ جلوه می‌داد اما همچنان حرف و حدیث‌های پیرامون این دو بازیکن وجود داشت.

پایان شایعات استقلال درباره اختلاف جلالی و زکی‌پور +عکستصویر ثبت شده در تمرین یکشنبه شب هشتم مهر در ورزشگاه جاسم‌بن‌حمد دوحه

شب گذشته و در حاشیه تمرین آخر استقلال در ورزشگاه خانگی تیم السد، میلاد زکی‌پور و ابوالفضل جلالی دست در گردن یکدیگر و با لبخند رو به دوربین به همه این شایعات پایان داده و از رفاقت خودشان خبر دادند.

ناگفته نماند؛ زکی پور و جلالی هر دو در پست دفاع چپ توپ می‌زنند و در دیدارهای قبلی استقلال نیز در همین پست با یکدیگر تعویض شده‌اند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث