آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۳۵۶۰

آیا فالوور فیک باعث رشد پیج اینستاگرامی می شود ؟

۱۳:۱۳ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

سوشیال مدیا ها امروزه به قسمتی از زندگی روزمره ما تبدیل شدند به طوری که تصور نبود آنها می‌تواند برای ما مشکلات زیادی را ایجاد بکند نقش شبکه‌های مجازی روز به روز در حال افزایش می‌باشد و می‌توان گفت در آینده ای نه چندان دور اغلب کار های روزانه به کمک این برنامه ها انجام خواهند گرفت ، یکی از شبکه های پر بازدید در داخل کشور که توانسته است از نظر ارتباطی و همچنین درآمدی عملکرد مثبتی داشته باشد اینستاگرام می باشد .
افراد برای فعالیت در شبکه اینستاگرام نیاز به داشتن حساب کاربری دارند حساب‌های کاربری اینستاگرام متفاوت و برای افراد عادی ، پیج‌ های تجاری و همچنین ادمین های اداره کننده پیج‌ های بزرگ متفاوت می‌باشد ، پیج های بیزنسی زیادی وجود دارند که سرمایه هنگفتی بر روی توسعه اکانت قرار داده اند تا موقعیت شغلی خود را تضمین کنند ، در عوض دسته ای دیگری از کاربران را نیز داریم که از روش های ساده تر برای افزایش فالوور استفاده کرده اند .
خرید فالوور فیک یکی از روش های مفیدی می‌باشد که می‌تواند جلوی صرف هزینه‌های هنگفت را گرفته و به سادگی تعداد فالوور های شما را افزایش دهد ، در واقع این فالوور ها دسته ای از اکانت های اینستاگرامی هستند که واقعی و تایید شده نیستند و تنها می توانند آمار دنبال کننده ها را افزایش دهند ، امروزه افراد زیادی از فالوور های فیک برای افزایش آمار دنبال کننده های خود استفاده می کنند پس آیا فالوور فیک باعث رشد پیج اینستاگرامی می شود ؟

آیا فالوور فیک باعث رشد پیج اینستاگرامی می شود ؟

 

مزایای فالوور فیک 

خرید فالوور فیک برای کاربران می‌تواند جنبه‌های مثبت و منفی به همراه داشته باشد اما احتمالاً جنبه‌های مثبت این نوع فالوور ها به قدری می‌باشد که توانسته است افراد زیادی را برای خرید ترغیب کند به همین منظور سعی داریم دو وجه خرید فالوور فیک را بررسی کنیم :

 

  1. اولین مزیتی که خرید فالوور فیک به همراه دارد تاثیر بصری آن برای بینندگان پیج می‌باشد در واقع سایر کاربرانی که صفحه شما را آنالیز می‌کنند با دیدن تعداد دنبال کنندگان زیاد اعتماد خود نسبت به پیج را بدست می آورند ، در این حین شما اولین قدم مهم برای کسب اعتبار صفحه خود را خواهید برداشت و می توانید رتبه پیج خود را افزایش دهید .
  2. اغلب افراد قصد دارند از تجربه های دیگران استفاده کنند و در واقع اگر کاری توسط سایر افراد تأیید شده باشد آنها نیز قصد انجام دادنش را خواهند داشت ، برای مثال اگر محصولی توسط فردی تایید شود سایر افراد نیز بر حسب تجربه آنها اقدام به خرید خواهند کرد ، این مورد در اینستاگرام نیز دیده میشود برای مثال پیج هایی که تعداد فالوور بالایی دارند سریع تر می توانند دنبال کننده های بیشتری کسب کنند پس با خرید فالوور فیک تعداد دنبال کننده های اورگانیک و طبیعی بسیار بیشتر خواهد شد .
  3. مهمترین مزیتی که خرید فالوور فیک به همراه دارد قیمت مناسب آن می‌باشد در واقع شما می‌توانید به حالت طبیعی با صرف هزینه‌های بسیار زیادی تعداد دنبال کننده‌های طبیعی خود را افزایش دهید اما در عین حال می‌توانید با صرف هزینه بسیار محدودتر و با خرید فالوور فیک تعداد دنبال کننده‌های خود را به سرعت افزایش دهید .
  4. مزیت دیگری که خرید فالوور فیک اینستاگرامی به همراه دارد افزایش نرخ فروش محصولات می‌باشد در واقع اگر پیج شما در زمینه فروش محصولات فعالیت دارد برای اینکه بتواند بیشترین میزان فروش را داشته باشد نیاز به مشتری و دنبال کننده‌ها دارد اما قبل از اینکه این افراد اقدام به خرید بکنند ابتدا اعتبار پیج را می سنجند و در صورت تایید نهایی اقدام به خرید می کنند ، مهم ترین فاکتوری که در هنگام خرید مورد دید و بررسی قرار میگیرد تعداد دنبال کننده ها می باشد با خرید فالوور فیک به دلیل افزایش تعداد دنبال کننده ها افراد بیشتری اقدام به خرید می کنند .

 

معایب فالوور فیک اینستاگرام 

لزوما خرید فالوور فیک ضمن داشتن مزایای فوق می‌تواند معایبی را نیز به همراه داشته باشد در نتیجه همواره پیشنهاد ما به شما خرید فالوور واقعی می‌باشد اما اگر بودجه کافی برای تهیه و خرید فالوور واقعی ندارید می‌توانید از خرید فالوور فیک استفاده کنید .

آیا فالوور فیک باعث رشد پیج اینستاگرامی می شود ؟

  1. یکی از معایب و یا مشکلاتی که خرید فالوور فیک به همراه دارد حساسیت اینستاگرام درباره فالوور های فیک می‌باشد در واقع هوش مصنوعی اینستاگرام می‌تواند فالوور های فیک را تشخیص دهد و در صورت تشخیص دادن فالوور های فیک اقدام به پاک کردن آنها می‌کند و ممکن است شما با ریزش شدید فالوور های فیک روبرو شوید ، همچنین ممکن است توسط اینستاگرام مسدود نیز شوید ، پس بهتر است حداقل امکان کمتر از فالوور های فیک استفاده کنند .
  2. یکی از مهمترین معایب خرید فالوور فیک که می‌تواند موجب حساسیت کاربران اینستاگرام شود عدم هماهنگی تعداد فالوور ها با تعداد لایک و کامنت های پست‌ها می‌باشد در واقع به دلیل اینکه فالوور های فیک هویت اصلی ندارند و نمی توانند در افزایش تعامل صفحه از قبیل لایک ، کامنت ، ویو نقش داشته باشند ، افراد و کاربران اینستاگرامی می توانند با یک آنالیز ساده به عدم هماهنگی فالوور با تعامل پی برده و به اعتبار صفحه شک کنند و اقدام به آنفالو کردن پیج کنند .
  3.  با خرید فالوور فیک اینستاگرام ممکن از شانس ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام را از دست بدهید ؛ با توجه به اینکه بر اساس الگوریتم اینستاگرام پست منتشر شده برای ورود به اکسپلور ابتدا به تمامی دنبال کننده های پیج نمایش داده میشود و در صورت دریافت ریکشن مناسب وارد اکسپلور میشود اگر فالوور های شما فیک باشند به دلیل عدم تعامل از سوی این فالوور ها حتی اگر محتوای ایده آل تولید کرده باشید نمی توانید وارد صفحه اکسپلور گردید .

 

نتیجه گیری :
خرید فالوور فیک یکی از مناسب‌ترین روش های افزایش تعداد دنبال کنندگان محسوب می‌شود این روش مزایای زیادی دارد در کنار این مزایا می‌تواند معایبی نیز برای صفحه شما به همراه داشته باشد ، در نتیجه می توانید با مطالعه مطالب موجود تصمیم بر خرید این فالوور ها بگیرید و با سنجش جنبه های مثبت و منفی خرید فالوور اینستاگرام اقدام به خرید کنید .

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث