آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳
ارزش معاملات بورس تهران با قرارگیری در سطح هزار و 795 میلیارد تومانی، نشان داد که بازار سهام در روز سه شنبه عملا تعطیل بوده است. در راستای پیش بینی بورس فردا به چه نکاتی باید توجه داشت؟
۱۷:۲۷ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

قفل صف‌های فروش‌ در تابلو معاملات، اجازه تنفس به نمادهای معاملاتی در تالار شیشه‌ای نداد؛ به طوری که ارزش معاملات حتی از سطح هزار و 800 میلیارد تومان نیز پایین‌تر رفت و سهامداران عملا با بازاری تعطیل مواجه بودند.

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 11 مهر 1403

بازار سرمایه باری دیگر در منگنه تنش‌های سیاسی و ژئوپلتیک خاورمیانه گیر کرده است. رفتار معاملاتی بازیگران این بازار، نشان از قرارگیری سهامداران در شرایط بی‌تصمیمی دارد. با این وجود تخمین اخبار و تحولات به خوبی نشان از مدیریت و کنترل تنش‌ها دارد.

بر همین اساس، ترس اصلی فعالان بازار یعنی درگیری مستقیم به تدریج در حال محو شدن است. در این میان دامنه محدود یک درصدی نیز، بر رکود بازار افزوده است. محدودیت دامنه نوسان تصمیمی بود که سرعت اتخاذ آن از سوی کارشناسان مورد تقدیر قرار گرفت. در حال حاضر اما بازگشت بازار تنها در شرایطی که بازار حجم بخورد و بخشی از هیجانات آن تخلیه شود، امکان‌پذیر است. 

بنابراین با ادامه محدودیت دامنه نوسان در جریان معاملات روز پایانی بازار در این هفته معاملاتی، در راستای پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 11 مهر 1403، می‌توان ادامه روند امروز را متصور بود.

ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث