آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۴۵۸۳

تراکتور می‌دانست بیرانوند محروم نمی‌شود!/نفوذ در این رای موج می‌زند

تراکتور می‌دانست بیرانوند محروم نمی‌شود! نفوذ در این رای موج می‌زند
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که رای صادر شده برای پرونده پرسپولیس - بیرانوند عجیب ترین حکم انظباطی بود که دیده است!
۱۱:۴۹ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

جنجالی‌ترین خبری که روز گذشته منتشر شد خبر محرومیت عجیب و غریب بیرانوند  در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از او به دلیل فسخ یکطرفه قراردادش بود. با توجه به حکم صادر شده بیرانوند با محرومیت تعلیقی ۴ ماهه روبرو شده است. صدور این حکم از آنجایی عجیب به نظر می‌رسد که محرومیت‌های تعلیقی اکثرا برای درگیری‌هایی که در مسابقات رخ می‌دهد صادر می‌شود و نه در یک پرونده حقوقی. این محرومیت تعلیقی یکساله هم یعنی اینکه دروازه‌بان تراکتور اگر تا یک سال آینده یک بار دیگر قراردادش را به صورت غیرقانونی فسخ کند محرومیتی که برایش در نظر گرفته می‌شود به محرومیت ۴ ماهه پیشین او اضافه می‌شود.

اگر فسخ قرارداد این دروازه‌بان قانونی بوده چرا کمیته انضباطی او را محکوم کرده و اگر قانونی نبوده محرومیت تعلیقی معنایی پیدا نمی‌کند. در این خصوص قطعا باشگاه پرسپولیس متضرر شده است؛ چرا که مجبور شد برای پر کردن جای خالی بیرانوند با یک دروازه‌بان خارجی قرارداد سنگین دلاری امضا کند. ضمن اینکه این حکم باعث خواهد شد از این پس شاهد فسخ یکطرفه قراردادهای بسیاری باشیم و بازیکنان با پیشنهادات مالی بهتر، به قراردادهایی که با باشگاه‌ها دارند پشت کنند.

به همین بهانه با امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس هم کلام شدیم تا نظرشان را در این مورد بدانیم؛

*نظرتان در مورد رای صادر شده در مورد پرونده بیرانوند چیست؟

با 20 میلیارد سر و ته این ماجرا را جمع کردند. کاملا مشخص است که در رای نفوذ شده است، مگر می شود کسی که کار خلافی کرده با محرومیت تعلیقی مواجه شود؟ تراکتور از قبل خیالش بابت رای راحت بوده و قطعا خودش این 20 میلیارد را پرداخت می کند. این حکم چه بار تنبیهی برای بازیکن دارد؟! اگر خلافی کرده‌اید باید گوش مالی داده شوید نه اینکه هر کس خواست با پول خلافش را بپوشاند.

 

 

*پرسپولیس موفق شد با یک گل مقابل چادرملو پیروز شود

پیش بینی می کردم بازی سختی باشد. زمین تخت هنوز آماده بازی نیست، وقتی زمین استاندارد نباشد تیم ها به جای بازی روی زمین مجبور می شوند رو به پاس های بلند بیاورند تا بتوانند روی ضربات سر به گل برسند. کاری که پرسپولیس آن را انجام داد و موفق شد به گل برسد. تیم وقتی شرایط زمین را دید می توانست زودتر شروع بع انجام چنین تاکتیکی کند اما خدا رو شکر به گل رسیدیم و پیروز شدیم. از زمانی که دو توپ را به تیرک زدیم فشار پرسپولیس بسیار زیاد شد و حقشان هم برد بود. چادرملو فقط برای مساوی گرفتن و کنترل بازی به زمین آمده بود.

 

*برخلاف لیگ پرسپولیس در آسیا عملکرد خوبی نداشته است

از نظر من مصدومیت اورونوف به تیم ضربه زده است. تیم در زمین های خوب تیم های آسیایی خیلی خوب بازی می کند و می تواند تاکتیک هایش را پیاده کند، در ایران اما به دلیل عدم وجود زمین خوب می بینیم که باید رو به پاس های بلند بیاورند و به دنبال شانس گلزنی از روی ارسال ها باشند. نه فقط آسیا بلکه امیدوارم سرخابی ها بتوانند در این زمین های بد در لیگ نتیجه بگیرند زیرا اگر امتیاز از دست بدهند تراکتور و سپاهان آماده اند که جایگاه آن ها را بگیرند

 

 

 

ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین