آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۴۶۴۱

چرا کاپیتان استقلال طغیان کرد؟!/ پشت پرده یک مصاحبه تند و آتشین

چرا کاپیتان استقلال طغیان کرد؟!  پشت پرده یک مصاحبه تند و آتشین
سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال شب گذشته صحبت های تندی را علیه مدیریت این باشگاه انجام داد.
۱۵:۱۸ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

سیدحسین حسینی شب گذشته بعد از مصاف استقلال و هوادار صحبت های تندی را انجام داد. وی در بخشی از صحبت های خود مدعی شد آقایان سال گذشته قصد داشتند ۱۰۰ میلیارد تومان به یک گلر دیگر بدهند(منظور حسینی بیرانوند بود) اما من بهترین گلر لیگ شدم.

او تاکید کرد: اگر هواداران استقلال رقم قرارداد من را ببینند می خندند در حالی که از یک باشگاه دیگر با من تماس گرفتند و گفتند به اینجا بیا ۵۰ میلیارد به تو می دهیم.

این بخش از صحبت های حسینی جالب است و کمتر کسی می داند که حسینی در این فصل چه قراردادی با باشگاه دارد حتی محمد حسین میثاقی هفته قبل در برنامه اش مدعی شد که برخی بازیکنان در ابتدای فصل چانه می زنند و ۳۰ میلیارد پول می گیرند که شاید این حرف باعث شد طرفداران استقلال تصور کنند حسینی چنین رقمی دریافت کرده است اما خبرنگار خبرورزشی کسب اطلاع کرد که رقم قرارداد این بازیکن با استقلال در فصل جاری تنها ۱۵ میلیارد تومان است.  

در واقع مدیران استقلال در ابتدای فصل به حسینی اعلام کردند با توجه به درخشش وی در فصل پیش قرارداد او را طبق توافق دو طرفه اصلاح می کنند اما در این فصل نه تنها این کار را نکردند بلکه در چند نوبت به کاپیتان استقلال اعلام کردند که قرارداد وی اصلاح می شود اما این اتفاق تا امروز رخ نداده است.

ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین