آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۴۶۷۴

نمایش ضعیف پرسپولیس در دو بازی اخیر

نمایش ضعیف پرسپولیس در دو بازی اخیر
پرسپولیس بازی دیروز را با پیروزی پشت سر گذاشت اما نمایشی که داشت چندان خوب نبود.
۱۸:۲۸ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

پرسپولیس روز قبل چهارمین پیروزی پیاپی خود را در لیگ برتر کسب کرد تا با کسب ۱۴ امتیاز از ۶ بازی پایین تر از سپاهانی باشد که با یک بازی بیشتر ۱۶ امتیازی و صدرنشین است.

سرخ‌پوشان اگرچه از نظر آماری عملکرد خوبی داشته اند اما نمایش فنی آن‌ها در بازی دیروز مثل بازی با پاختاکور چنگی به دل نزد. تیم گاریدو هرچقدر مقابل فولاد، الاهلی عربستان و استقلال نمایش دلپذیری داشت و تمام کارشناسان عملکرد فنی تیم را مورد ستایش قرار دادند اما در دو بازی اخیر مقابل پاختاکور و چادرملو عملکرد خوبی نداشتند.

البته که چمن بازی به ویژه در بازی دیروز مشکلات زیادی را برای پرسپولیس و طرح‌های فنی و روی زمین گاریدو ایجاد کرد اما با وجود تمامی مشکلات سخت افزاری ورزشگاه تختی باز هم پرسپولیس آن تیمی نبود که پیش بینی می‌شد. همان طور که پیش تر نوشتیم چمن ورزشگاه تختی بیش از ۶ سال بود که به قول فوتبالی‌ها «پا نخورده بود» و همین موضوع باعث می‌شد تا توپ روی زمین نچرخد. اما با این وجود تیم گاریدو هیچ شباهتی به تیمی که مقابل الاهلی و استقلال به میدان رفت نداشت و توقعاتی که خود گاریدو برای هواداران و اهالی فوتبال ایجاد کرده بود در بازی دیشب برآورده نشد.

به هر روی عوامل زیادی برای این افت مطرح شده است. از همان زمین‌های چمن نامناسب گرفته تا افت بدنی بازیکنان، برگزاری مسابقات در فاصله زمانی ۴ روز، غیبت اورونوف و...!

حال باید دید گاردیو به عنوان یک مربی باتجربه در تعطیلات فیفادی می‌تواند نواقص تیمش را شناخته و آن‌ها را برطرف کند یا این وضعیت کماکان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین