آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۵۱۶۴

بیرانوند هنوز هم بهترین گلر ایران است/ تمرینات پرسپولیس مثل جنگ بود

بیرانوند هنوز هم بهترین گلر ایران است  تمرینات پرسپولیس مثل جنگ بود
سینا اسدبیگی هافبک سابق پرسپولیس می گوید خوشحال است دوباره با یحیی گل محمدی کار می کند.
۱۶:۴۰ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

سینا اسدبیگی هافبک سابق پرسپولیس در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست. اسدبیگی در فولاد دوباره شاگرد گل محمدی شده و در ترکیب اصلی این تیم هم به میدان می رود. سینا این هفته و در جریان برتری دو بر یک فولاد مقابل تراکتور در تبریز عملکرد بسیار خوبی داشت و گل اول تیمش را هم به زیبایی و از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. با اسدبیگی در خصوص گل زیبایش به تراکتور و همچنین شرایطش در فولاد و سایر مسائل گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

از بازی مقابل تراکتور شروع کنیم. برد با ارزشی بدست آوردید. 

اول باید بگویم تراکتور تیم خوبی بود و اگر ۱۰ نفره نمی شد، شاید کار ما برای برد سخت می شد. می دانستیم بازی در تبریز راحت نیست و تراکتور هم بازیکنان باکیفیت زیادی دارد. گلی که دریافت کردیم کار را برای ما سخت‌تر کرده بودیم اما انرژی و انگیزه بالایی برای جبران نتیجه داشتیم و به توانایی خودمان طبق تدابیر کادرفنی کاملا ایمان داشتیم و مطمئن بودیم بالاخره قادر به انجام آن خواهیم شد. خدارا شکر زود به گل تساوی رسیدیم و بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم. در نیمه دوم فشار بیشتری آوردیم و در نهایت هم به گل برتری رسیدیم و ۳ امتیاز مهم را کسب کردیم.  

گل‌ زیبایی هم به ثمر رساندی. در این خصوص صحبت کن!  

وقتی خطا به نفع ما اعلام شد، حس کردم می توانم توپ را تبدیل به گل کنم. یک حسی می گفت این توپ گل می شود. به همین خاطر از بچه ها خواستم که من ضربه را بزنم. نمی دانم چرا ولی قبلش به ساسان انصاری گفتم این توپ را گل می کنم. خداراشکر ضربه ام دقیق بود و به همانجایی که می خواستم رفت.  

عده ای معتقد بودند چون تو از بیرانوند شناخت داشتی توانستی این گل زیبا را بزنی!  

به نظرم ربطی به شناخت نداشت. بیرانوند هم روی گل مقصر نبود و توپ به جایی رفت که نمی توانست کاری کند. اینکه علیرضا بهترین دروازه‌بان ایران است هیچ شکی نیست. او در بدترین روزش هم یک سر و گردن از همه بالاتر است و این را بارها نشان داده است. به هیچ عنوان روی ضعف بیرانوند یا شناخت نبود و همانطور که گفتم حس کردم می توانم آن توپ را گل کنم و این اتفاق هم رخ داد.  

بعد از بازی هم چند تن از همبازیان سابق تو در پرسپولیس با کامنت هایشان حسابی از تو تعریف کردند.

آن ها دوستان عزیز من هستند و خاطرات خیلی خوبی با آن ها دارم. اینکه از من تعریف کردند هم لطف آن ها بود و بزرگی شان را نشان دادند.  

آینده فولاد را چطور می بینی؟

فکر می کنم حضور یحیی گل محمدی روی تیم تاثیرش را گذاشته و تیم ما ذهنیت برنده پیدا کرده است. کاملا شرایط فولاد با حضور گل محمدی تغییر کرده و نتایج تیم ما در این فصل کاملا این موضوع را نشان می دهد. آقا یحیی نشان داد چه مربی بزرگی است و من به شخصه خیلی خوشحالم با او دوباره کار می کنم. البته جا دارد تیم ما از این هم بهتر شود و قطعا هرچه روبه جلو می رویم، اوضاع بهتر می شود و می توانیم نتایج بهتری هم بگیریم.  

در مورد جدایی از پرسپولیس هم صحبت کن 

من در حال حاضر پیراهن تیم فولاد خوزستان را بر تن دارم. طبیعی است تمام تمرکزم روی موفقیت این تیم باشد. حرفه ای نیست در مورد پرسپولیس صحبت کنم. روزهای خوبی در این تیم و کنار هوادارانش داشتم ولی به هرحال قسمت بر جدایی بود و فوتبال حرفه ای همین است.  

به عنوان آخرین سوال چه تفاوتی بین پرسپولیس و فولاد در این مدت حس کردی؟

خب پرسپولیس پرافتخارترین و پرهوادارترین تیم ایران است و بازی در این تیم اصلا کار راحتی نیست. فشار در پرسپولیس زیاد است ولی خب طبیعی است که این موضوع در تیم های دیگر کمتر است. هر جلسه تمرین در پرسپولیس مثل یک مسابقه است و همه بازیکنان در جدی ترین حالت ممکن خود هستند. بازی های درون تیمی ما مثل جنگ بود و همه با تمام توان و با جدیت کار می کردند که به نظرم فوق العاده بود. مثلا بازیکنی مثل وحید امیری همانطور که او را در بازی ها محکم، جدی و پر تلاش می بینید؛ در تمرینات هم همینطور است و برایش خیلی فرقی ندارد. کلا در پرسپولیس باید همیشه در اوج آمادگی باشید وگرنه از بقیه عقب می مانید.  

ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین