آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
کد خبر: ۵۸۵۵۵۵

کومان: درک نمی‌کنم چرا داور به فن‌دایک اخطار داد

کومان: درک نمی‌کنم چرا داور به فن‌دایک اخطار داد
سرمربی تیم ملی فوتبال هلند داور بازی تیمش برابر مجارستان را در نتیجه نگرفتن شاگردانش در سومین هفته از بازی‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا مقصر دانست.
۱۱:۰۱ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

تیم ملی هلند شب گذشته (جمعه) در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا میهمان مجارستان بود و این بازی را با وجود دریافت گل اول در دقیقه 32 و 10 نفره شدن پس از اخراج کاپیتانش فیرجیل فن‌دایک در دقیقه 79، با تساوی یک - یک به پایان رساند. فن‌دایک در نتیجه دریافت دو کارت زرد اخراج شد که اولین مورد آن به دلیل اعتراض به تصمیم داور بود. او تنها دو دقیقه بعد دومین کارتش را هم گرفت و بازی حساس لاله‌ها برابر آلمان در هفته چهارم که 23 مهر برگزار می‌شود را از دست داد.

رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند، پس از بازی به شبکه NOS هلند گفت: اتفاقاتی که در این مسابقه رخ داد واقعاً آزار دهنده بود. درک نمی‌کنم که چرا داور به فن‌دایک به خاطر اعتراضش کارت زرد داد. فکر می‌کردم کاپیتان‌ها حق اعتراض به داور را دارند. ضمن اینکه اعتراض او هم به جا و خطایی که بازیکن حریف روی یار ما انجام داد مستحق دریافت کارت قرمز بود چرا که او هیچ قصدی برای زدن توپ نداشت و فقط پا را زد.

کومان افزود: طرف دیگر قضیه اما این است که ما در 10 دقیقه و با یک بازیکن کمتر تسلیم نشدیم و تن به تن جنگیدیم. اینطور شد که گل تساوی را زدیم. بعد از گل هم به خوبی مقابل حملات حریف دفاع کردیم.

سرمربی سابق بارسلونا درباره غیبت فن‌دایک در بازی بعدی تیمش مقابل آلمان تأکید کرد: ما کلی بازیکن داریم که می‌توانند جای او را پر کنند. میکی فن‌ دفن هم می‌تواند در سمت چپ یا مرکز خط دفاعی بازی کند. اگر هم یورل هاتو را برای پوشش مرکز خط دفاعی انتخاب کنم، یان ماتسن می‌تواند در سمت چپ قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

 
منبع: تسنیم
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین