آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
کد خبر: ۵۸۵۸۰۴

بازگشت وزنه‌برداری به مسابقات المپیاد دانش‌آموزی

بازگشت وزنه‌برداری به مسابقات المپیاد دانش‌آموزی
در دیدار مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری با معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش توافق شد تا این رشته به مسابقات المپیاد دانش‌آموزی بازگردد.
۱۸:۰۱ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛ در این جلسه که بهداد سلیمی و مریم ایلکا نواب رئیس فدراسیون وزنه برداری و همینطور وحید ربیعی دبیر فدراسیون نیز حضور داشتند، تصمیات مهمی در راستای احیای رشته وزنه‌برداری در آموزشگاه‌ها و مدارس کشور با بهره‌مندی از تعامل دو جانبه میان فدراسیون وزنه برداری و وزارت آموزش و پروش گرفته شد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1ـ همکاری آموزش و پرورش در بحث احیای مجدد مسابقات وزنه برداری آموزشگاه از سال آینده
2ـ برگزاری رقابت‌های رده‌های سنی وزنه‌برداری قهرمانی کشور تا دبیرستان با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش
3- معرفی استان‌های وزنه‌بردارخیز به این وزارتخانه جهت راه اندازی و تجهیز سالن‌های جدید در این استان‌ها
4ـ توانمندسازی و افزایش آگاهی دبیران آموزش و پرورش سراسر کشور نسبت به رشته وزنه‌برداری در راستای استعدادیابی در این رشته
5ـ بازگشایی و اختصاص سالن های وزنه‌برداری در مناطق مختلف پایتخت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و هیات وزنه برداری تهران
6ـ همکاری دوجانبه برای برگزاری جشنواره استعدادیابی نونهالان
7ـ بررسی آماری تجهیزات سخت افزاری موجود در اختیار وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور و ظرفیت سنجی دقیق برای کمک به رشته وزنه برداری.

در این جلسه حسین بابویی رئیس فدراسیون دانش آموزی کشور نیز حضور داشت و قرار شد رئیس انجمن وزنه‌برداری فدراسیون دانش آموزی نیز به زودی منصوب شود. در پایان مقرر شد جلسه‌ای در باب جمع بندی و اجرای مصوبات فوق در هفته تربیت بدنی در محل فدراسیون وزنه برداری برگزار شود.

انتهای پیام/

 
برچسب ها: وزنه‌برداری
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین