آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
کد خبر: ۵۸۵۸۸۷

نظرمحمدی: داور گل مس کرمان را سالم می‌گرفت، بازی نقض می‌شد!

نظرمحمدی: داور گل مس کرمان را سالم می‌گرفت، بازی نقض می‌شد!
سرمربی بعثت کرمانشاه معتقد است در صورتی که گل تیم مس کرمان در دیدار با شاگردانش مردود اعلام نمی‌شد، ممکن بود این مسابقه تکرار شود.
۱۲:۰۷ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

علی نظرمحمدی درباره شرایط تیم بعثت کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتبال گفت: کرمانشاه پس از 15 سال به لیگ یک صعود کرده و هدف‌مان این است که در لیگ برتر بمانیم. امیدوارم در سال‌های آینده با پیشرفت زیرساخت و ساختارسازی، در سال‌های آینده به صعود چشم داشته باشیم.

مالک بعثت تنهاست
وی در مورد وضعیت مالی باشگاه کرمانشاهی خاطرنشان کرد: بعثت باشگاهی خصوصی است و از توان مالی قوی برخوردار نیست. مالک باشگاه بعثت تنهاست. خرید امتیاز لیگ یکی و فراهم کردن امکانات، هزینه سنگینی روی مالک باشگاه می‌گذارد و مسئولان استان کرمانشاه باید در زمینه‌های مختلف به بعثت کمک کنند.

 

بعثت بضاعت مالی متوسطی دارد
سرمربی بعثت با بیان اینکه تیمش تلاش می‌کند از اعتبار فوتبال غرب کشور دفاع کند، اظهار داشت: بعثت از لحاظ مالی بضاعت بسیار بسیار متوسطی دارد و در مقایسه با باشگاه‌های متمول و صنعتی بسیار معمولی هستیم. امتیازات خوبی در هفته‌های گذشته مقابل تیم‌هایی باشخصیت برای مس کرمان و صنعت نفت گرفته‌ایم. هواداران کُرد خیلی غیرت گذاشته‌اند و تلاش می‌کنیم تیم قابل احترامی باشیم.

اعتراض کادر فنی مس بی‌دلیل بود
نظرمحمدی درباره حاشیه‌های دیدار با مس کرمان پس از رد شدن گل مس بیان کرد: اعتراض کادر فنی مس کاملاً بی‌دلیل بود. داور ابتدا در سوت خود دمید و سپس مهاجم مس کرمان شوتی به سوی دروازه بعثت زد که وارد دروازه شد. کاری به این نداریم که اعلام خطا، درست بود یا خیر. پس از سوت مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد.

لیگ دسته اول فوتبال , تیم فوتبال مس کرمان ,

اگر داور گل مس را سالم می‌گرفت، بازی نقض می‌شد
وی با بیان اینکه داوران بازی قضاوت خوبی را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: مس کرمان حملات ما را کنترل می‌کرد، اما پس از حاشیه‌هایی که خودشان به وجود آوردند، تمرکز خود را از دست دادند و به گل رسیدیم. اگر داور تصمیم به درست اعلام کردن گل می‌گرفت، بازی نقض می‌شد و ممکن بود تکرار شود. این مسئله در آیین‌نامه انضباطی هم وجود دارد. این اتفاق با درایت داوران نیفتاد.

داور گفت به‌خاطر فشار نیمکت‌نشینان مس کرمان بود که گل را سالم گرفتم
سرمربی بعثت کرمانشاه در واکنش به ادعای سرمربی مس مبنی بر اینکه ترس داور از تهدیدها سبب مردود شدن گل نارنجی‌پوشان شد، خاطرنشان کرد: هواداران کرمانشاهی زبانزد خاص و عام هستند و هیچ عکس‌العملی در آن دقایق از آنها ندیدم. نیمکت‌نشینان مس کرمان به کمک داور فشار آوردند و نظر داور را عوض کردند. داور گفت تحت فشار بودم که گل را سالم اعلام کردم!

اعضای تیم مس، امنیت داور را به خطر انداختند
نظرمحمدی در ادامه به تسنیم گفت: فشار مضاعف اعضای تیم مس بود که امنیت داوران را به خطر انداخت و اعضای تیم و هواداران بعثت مزاحم داور نشدند. ما قانون داریم که اگر امنیت داوران به خطر بیفتد، داور می‌تواند به رختکن برود و بازی را 3 بر صفر به سود میهمان اعلام کند.

ندیدم چیزی به زمین پرتاب شود
وی درباره ادعای اعضای تیم مس مبنی بر پرتاب اشیا به سمت زمین ورزشگاه آزادی کرمانشاه خاطرنشان کرد: شاید چیزی پرتاب شد، اما من ندیدم. داور گفت هر زمانی که بازیکنان و مربیان دو تیم آرامش را حاکم کنند، به زمین بازمی‌گردم. نظر داور سه یا چهار بار زیر فشارها عوض شد، اما داور قبل از گل سوت زده بود و بازی نباید ادامه می‌یافت.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین